Ingame layout is niet handig, je moet bij elke klik weer naar beneden scrollen voor de meeste opties. Dit zorgt ervoor dat nieuwe spelers niet blijven..
Posts by cnnxn
-
-
-
-
250 stidda
-
-
Er zijn tientallen Engelstalige sources te downloaden, maar als je serieus er iets mee wilt doen: vertaal het zelf. Want de engelse sources zijn echt dramatisch slecht.
-
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb mijn voorlopige keuze gemaakt.
Ik wilde Dimopay, omdat ze aan moneybookers uitbetalen, en omdat het van CP is. Door Dimopay te gebruiken, helpen we CP dus ook indirect.
Ik heb mijn twijfels over de support van Dimopay en zal daarom voorlopig geen gebruik maken van dit systeem. Zelfs uitbetalingen moeten via de helpdesk geregeld worden zie ik net, en als de helpdesk inactief is gaat dat moeilijk worden.
SSL vind ik zelf geen probleem, omdat ik voornamelijk gebruik wil maken van telefoonbetalingen. Hier worden er volgens mij geen privé gegevens mee verzonden.
Ik zal dus voorlopig bij Mollie blijven, en hopelijk in de toekomst toch naar Dimopay.
-
SQLSTATE[28000] [1045] Access denied for user 'criminalspoint'@'localhost' (using password: YES)
Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in home.php on line 11Op de frontpage, minuut geleden
-
Heeft iemand al dimopay gebruikt voor micropayments?
Hoe snel betalen ze daar uit?
Betalen ze nou echt uit met moneybookers?
En hebben jullie goede/slechte ervaringen met dimopay?Ze lijken een leuk systeem te hebben, maar helpdesk is niet actief(er wordt niet gereageerd op mijn vragen). Dus ik vraag me af of ik wel moet overstappen op dimopay...
-
Zelf ken ik deze:
http://www.mafiaway.nl
bendes.nl
camorraworld.nlDan hebben we natuurlijk barafranca.nl, maar die is al heel internationaal geworden
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.12.10 08:50:48:
Oh worden websites gecensureerd? Wist dit niet...Logischerwijs is dit topic dan ook niet toegestaan. Sluit het dan maar... -
Zo af en toe kom ik sites tegen die ik helemaal niet kende, en die heel veel bezoekers hebben.
Wat is nou de grootste 'crimesite' van NL, die niet internationaal is? Of die in ieder geval begonnen zijn als een Nederlandstalig spel.
-
$geld = $winst - $ahoeren
$geld = $winst - $kosten;
-
Dit is serieus nog kanslozer dan krimeclub.nl en crimeclub.eu
Heb me ooit even aangemeld op krimeclub.nl, en kreeg van de week 10 mailtjes dat ik nu crimepaleis moest komen spelen. In totaal sinds ik aangemeld ben op krimeclub.nl, heb ik ongeveer 50 mails gehad..wanneer stop je met die spam?
En het lijkt erop dat de "online leden" nooit klopt op elke spel die je bezit. Normaal 5 mensen online, maar er staat dat er 300 online zijn...uhu
En ja, er zitten veel namaak script bij, voornamelijk uit crimeclub.nl, en ook al heeft ricky pieters dit zelf gescript, het is wel een kloon van crimeclub.nl. Nu probeer je je enigszins te onderscheiden van maffiaway, maar blijkt weer een grote faal.
Misschien moet je deze scripts van ricky loslaten, en zelf bugvrije scripts gaan maken. Maffiaway heeft in de afgelopen 2 jaar honderden bugfixes gehad, en jouw script heeft er alleen bugs bijgekregen door jouw "kleine aanpassingen" in het script.
Oh, en voor de gene die het niet weten: Maffiaway en krimeclub.nl/crimepaleis.nl waren ooit 1 game, nja eigenlijk was het toen alleen maffiaway.nl. Toen ricky doorhad dat "Farhan" eigenlijk niks kon, is hij uit het team gekicked, en is deze Farhan zijn eigen game begonnen op krimeclub.nl. Op 1 moment hadden deze 2 games dus exact dezelfde scripting. Maffiaway ging door met het verbeteren van de script, terwijl krimeclub...het script wel een beetje heeft verneukt.
-
Goed genoeg voorlopig...
Voor een ultieme game-pc, moet je toch denken aan 6GB geheugen, (betere) videokaart in SLI etc...
-
Dat was natuurlijk allemaal toegepast, maar dat werkt tot op een bepaalde grens..en die grens was dus gepasseerd.
-
Er zou niet zomaar aangifte worden gedaan als het een simpele injection was, of misbruik van een exploit. Dit zou te fixen zijn zonder investering, dus kost alleen een aantal werkuren.
Het gaat in dit geval om een zware DDoS aanval, die groot genoeg was om professionele netwerken plat te leggen. Voordat de aangifte is gedaan, zijn er meerdere respectabele partijen geweest die het probeerden te beveiligen. Deze hosting bedrijven hebben hun best gedaan om een goede firewall/beveiliging op te zetten, maar de aanval was te hardnekkig.
Er moesten dus grote investeringen worden gedaan voor firewall hardware. Tevens was er sprake van inkomstenderving(schade loopt in de tonnen). Dit was dus de reden waarom er alsnog aangifte is gedaan door verschillende betrokken partijen. Je kunt als 'hacker' of scriptkid hier niet zomaar mee weg komen, vinden wij.
Het openbaar ministerie heeft wel degelijk reden om hem te vervolgen, dus je kunt ervan uit gaan dat er bewijs is. Hopelijk is dit voldoende om deze hacker een flinke straf te geven, of in ieder geval af te schrikken om herhaling te voorkomen.
-
Hehe staat ook op de voorpagina van OM.NL, het openbaar ministerie..
-
http://www.cclub.nl is nu toch wel de oudste crimeclub, en tevens de grootste..(op cc.nl na dan...)
Hopelijk nemen aantal hacks en kloons ook af.
-
Crimesource bestaat volgens mij al ongeveer een jaar....
In die jaar is er maar weinig tijd geweest om het te downloaden, de rest van de tijd moest je "wachten op de nieuwe versie"...
-
Via paypal heb je kans dat je het geld terugkrijgt, gewoon proberen. Lever zoveel mogelijk bewijs oid van de gesprekken.
Hij zal zich moeten verantwoorden aan paypal...