Posts by basskiller

Citaat van Dein

Pak de oude login van de vendetta source, dan werkt de login terug ;)! (mijn excuses voor die bug)

Citaat van melvinp

Het werkt nog niet :(

Weet iemand dan hoe het moet ???

probeer is een nog oudere vendetta versie.. ?
    je hebt de zwarte, OS, blabla

Beste leden,

mijn vraag is of jullie ook weten als targetpay met het bellen van hun service ook engelse en amerikaanse service ondersteunen.

ik heb me website engels laten maken en heb daarom even deze informatie nodig voor mijn belservice.

ik weet wel dat zij de sms functie in engels hebben!
    en weten jullie ook dan de landcode van engeland en amerika?

M.v.g T zwiep

Citaat van Malliet

Nee, want de source is niet vrijgegeven en hier zijn al 1000'en topics over geweest! Gebruik de zoek-knop toch eens!

ik zeg ook dat ik de namaak zoek.. ;) beter lezen aub.
    en heb de zoek knop al vaak gebruikt.

maffiacity source heb ik niks aan ik moet de hele namaak source dus gelijk kant en klaar!:D

Beste leden,

ik ben opzoek naar de crimeclub source.
    nu weet ik dat er alleen namaken zijn die nog wel is te downloaden zijn!

helaas kan ik geen namaak vinden en hoop ik hier 1 te krijgen via CP.

heb jij deze namaak source inclusief database en geen grapjes.. neem dan even contact met mij op via PM of reageer hieronder.

Basskiller :D

Beste leden,

bestaat er ook een script die elke script in je ftp doorlezen kan en kan aangeven hoeveel dataverkeer ze verbruiken?

bijvoorbeeld je hebt een slome site omdat die veel dataverkeer verbruikt maar je weet niet door welke script dat komt...

M.v.g. Basskiller
    :D

oke ik wil wel zo contract maken.
    maar ik zoek wel goed ervaren PHP scripters!:D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.09 12:47:47:
    niemand belang bij een baan ?

Ja een hele goede tip alleen ben ik niet zo met contracten.
    heb liever mensen die vertrouwen hebben en die ik vertrouwen kan!

let op dit is je enigste kans want we willen de scripters vast in ons team hebben.

In het begin eerst niks maar zodra we meer geld gaan verdienen hou ik jullie als vaste scripter en betaal ik jullie gewoon uit van die tijd toen je hebt gescript voor ons.

En nee we lichten geen scripters op en we nemen aan dat jullie ons ook niet oplichten.

Beste cp'er,

We zijn opzoek naar ervaren PHP,AJAX,FLASH programmeurs die ons willen steunen van de website!
    Het is voor de site: Maffiawerk .nl (niet klikbaar maken).

We hebben deze mensen nodig om meer opties en unieke opties op de site te krijgen zodat we meer leden op de site gaan krijgen!

Denk jij dat je dit zeker weten wil en ook kan
    vul dan het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op als we geinstreseerd zijn!

PHP
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Eigen site:
    Php ervaring:
    AJAX ervaring:
    FLASH ervaring:

Voor meer informatie mag u gewoon vragen!