Posts by Reverb
-
-
Bol.com heeft niet alle boeken...
Het gaat hier om het boekenpakket:
9.1339/10001Van het Albeda College Rotterdam
Iddink heeft een schoolcode nodig, die heeft Albeda niet.
En Selexyz heeft alleen boeken vanaf HBO -
VanDijk is beslist niet 1 van de beste, dat is zeker, vandaar dat ik betere zoek.
-
Iedereen kent de website http://www.vandijk.nl
Je kan daar je Studie boeken bestellen..
Maar zijn er ook andere site's zoals hun?
Die ook thuisbezorgen?Mijn neefje heeft namelijk Studieboeken nodig, maar heeft slechte ervaringen met VanDijk.nl vandaar..
-
Btw die foto was niet nep, het was van mijn Studio
Trouwens je apparatuur, Mengpaneel liefst Behringer, een Microfoon zou ik voor een MXL gaan als je het goedkoop wilt houden,
Duur zou ik voor de Neumann gaan, je moet zoiezo minijacks hebben, 3 á 4 xlr kabels, Popfilter en standaard met maat afstelbaar, en een Piano die je aansluit aan het programma ReasonHeb ik iets gemist?
Citaat van Frenzo@ reverb
Ik ben ook bezig met een studio wat kost het allemaal voor zulk soort apperatuur, ik heb nu een groot mengpaneel 28 kanaal dynacord
shure mic en dynacord 4 boxe 400 watwat koste ogv jou setje?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.09 01:25:25:
En mijn setje koste ongeveer rond de 8000 euro, de Microfoons van Neumann zijn duur -
Ziet er goed uit!
-
Leuk gespeeld met kleuren!
8/10
-
Hosting-for-you.nl
Is de beste host! -
(afbeelding verwijderd!)
Heb me eigen (nep)Studio vandaar.Dein edit:
Geen nepafbeeldingen plaatsen, om op te scheppen of iets dergelijks!
-
Alle links zijn dood.
-
Citaat van lhmedia
bedankt ik ben hard aan het werk ben al 2 jaar met photoshop bezig. maar het probleem is als je er 1 maand niets aan doet weet je sommige dingen niet meer. maar ik ben nog steeds druk bezig heb er al 1 gepost die vond men wel mooi
http://lhmedia.nl/layouts/official
mijn outgame bij de criminolzvoor de ingame heb ik geen inspiratie maar dat komt meestal op de raarste momenten bij mij.
Dat ziet er een stuk beter uit!
En ook ooit over nagedacht om lhmedia.nl te verbeteren qua design?
Zo ga je geen klantenn trekken hoor -
-
Gewoon Tuning game zoals elke ander..
Ziet er wel nice uit -
-
Dankjewel, slotje graag
-
-
-
-
-
Oké wacht letop:
Dit is het script wat het nieuws toevoegd:
PHP
Toon Meer<? if ($data->level != 1000) print ("Jij bent geen <b>crewlid</b> dus stop daar mee!"); elseif(isset($_POST['submit'])) { $bericht = $_POST['bericht']; //Dit script is gemaakt door de eigenaar van HipHopperz.nl $onderwerp = $_POST['onderwerp']; $plaatje = $_POST['plaatje']; $datum = $_POST['datum']; mysql_query("INSERT INTO `[interview]`(`time`,`onderwerp`,`bericht`,`online`,`door`,`plaatje`,`plaatjehome`,`berichtklein`) values(NOW(),'$onderwerp','$bericht','1','{$data->login}','$plaatje','$plaatjehome','$berichtklein')"); print " <table border='0' cellspacing='1' width='100%' bgcolor='#000' align='center'> <tr><td class='top'>Interviewbericht toevoegen</td></tr><tr><td class='inhoud'>Interview Toegevoegd.</td></tr></table><BR>\n"; } ?>
En dit zijn de inputs:
PHP
Toon Meer<? print <<<ENDHTML <table border='0' cellspacing='1' width='100%' bgcolor='#000' align='center'> <tr><td class='top'>Interviewbericht toevoegen</td></tr><tr><td class='inhoud'> <form name="form1" method="post"><table> <tr><td width=300><p><b>Bericht Toevoegen.</b></p> </td> <tr><td width=100><p>Plaatje Interview klein:</p> </td> <td><input type="text" name="plaatjehome" maxlength=300></td></tr> <tr><td width=100><p>Plaatje Interview groot:</p> </td> <td><input type="text" name="plaatje" maxlength=300></td></tr> <tr><td width=100><p>Onderwerp:</p> </td> <td><input type="text" name="onderwerp" maxlength=300></td></tr> <tr><td width=100 valign="top">Bericht klein:<br><br> </td> <td><textarea name="berichtklein" cols=40 rows=10></textarea></td></tr> <tr><td width=100 valign="top">Bericht:<br><br> </td> <td><textarea name="bericht" cols=40 rows=10></textarea></td></tr> <tr><td width=100></td> <td align="right"><input type="submit" name="submit" value="Verzenden"></td></tr></table></td></tr></table> ENDHTML; ?>