Nee dan krijg ik vage uitkomsten over allerlei andere dingen, en dat 'wordt wakker' hoort tussen de offtopic tags..
Posts by Reverb
-
-
@ K.Rens
[offtopic]En dan heb jij er weer een hoop centjes bij, laat het gewoon bij Mollie, want daar is niks mis mee..[/offtopic] -
Gaap, dat heeft niks te maken met wat ik bedoel.
-
Maar dan kunnen ze alsnog bijvoorbeeld spammen door middel van:
w W w M A f F i A W aY.NLzeg maar..
Ik wil automatisch als er in het hele bericht het woord www. of .nl/.eu/.com bevat, dat heel het bericht opgeschept wordt en vervangen wordt door een automatische tekst.
-
Ik wil zeg maar dat urls in me berichten.php automatisch worden vervangen door een standaard tekst bijvoorbeeld: Spam tegen gehouden!
Maar ik wil het dus niet allemaal handmatig invullen, het moet allemaal automatisch gaan..
-
Het is al gelukt!
Bedankt. -
gelezen, maar kom niet echt verder?
-
Dus wat kan ik dan doen?
-
Door hem is me 40 eu weg, en hij maakt reclame op mijn spel waar die telkens in failt
-
Ik heb in mijn login script een header location staan, maar als je inlogt gaat hij niet daar heen..
Hij werkt anders wel met een meta refresh redirect script..
PHP CODE:
PHP
Toon Meer<?php /* ------------------------- */ include("_include-config.php"); if(isset($_POST['login'],$_POST['pass'])) { $login = mysql_real_escape_string($_POST['login']); $pass = mysql_real_escape_string($_POST['pass']); $dbres = mysql_query("SELECT `login`,`activated` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_POST['login']}' AND `pass`=('{$_POST['pass']}')"); if(($data = mysql_fetch_object($dbres)) && $data->activated == 1) { $validate = (rand(0,1000)); setcookie("login",$data->login,time()+60*60*24,"/",".crime-killer.nl/"); setcookie("validate",$validate,time()+60*60*24,"/",".crime-killer.nl/"); mysql_query("REPLACE INTO `[online]`(`time`,`login`,`IP`,`validate`) values(NOW(),'{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}','{$data->login}','$validate')"); $_SESSION['login'] = $data->login; $_SESSION['IP'] = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'"); $_SESSION['data'] = mysql_fetch_object($dbres); } } if($_GET['x'] == "logout") { mysql_query("DELETE FROM `[online]` WHERE `login`='{$_COOKIE['login']}' AND `validate`='{$_COOKIE['validate']}' AND `IP`='{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}'"); setcookie("login",'',time()-24*60*60,"/",".crime-killer.nl/"); setcookie("validate",'',time()-24*60*60,"/",".crime-killer.nl/"); unset($_SESSION['login']); unset($_SESSION['IP']); unset($_SESSION['data']); } if(isset($_COOKIE['login'],$_COOKIE['validate'])) { setcookie("login",$_COOKIE['login'],time()+24*60*60,"/",""); setcookie("validate",$_COOKIE['validate'],time()+24*60*60,"/",""); } /* ------------------------- */ ?> <?php /* ------------------------- */ if($_GET['x'] == "logout") print "<td width=200>Je bent nu uitgelogd!</td><meta http-equiv=Refresh content=2;url=index.php> <meta http-equiv=Refresh content=2;url=index.php> </tr></td> \n"; else if($_GET['x'] == "lostpass") { print " \n"; if(isset($_GET['id'],$_GET['code'])) { $dbres = mysql_query("SELECT `login` FROM `[temp]` WHERE `id`='{$_GET['id']}' AND `code`='{$_GET['code']}' AND `area`='lostpass'"); if($data = mysql_fetch_object($dbres)) { $dbres = mysql_query("SELECT `login`,`email` FROM `[users]` WHERE `login`='{$data->login}'"); $data = mysql_fetch_object($dbres); $newpass = rand(100000,999999); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `pass`=('$newpass') WHERE `login`='{$data->login}'"); mysql_query("DELETE FROM `[temp]` WHERE `id`='{$_GET['id']}'"); mail($data->email,"Ghettostreetz.nl password","Je wachtwoord is gereset, je kan nu inloggen met: $newpass","From: Ghettostreetz.nl <[email protected]>\n"); print "Je nieuwe wachtwoord is ge-emailed naar {$data->email} als je hem niet in je normale postvak ontvangt kijk dan even in je ongewenste e-mail map dan staat hij daar.\n"; } } else if(isset($_POST['email'],$_POST['login'])) { $dbres = mysql_query("SELECT `login`,`email` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_POST['login']}' AND `email`='{$_POST['email']}'AND `activated`=1"); if($data = mysql_fetch_object($dbres)) { $code = rand(100000,999999); mysql_query("INSERT INTO `[temp]`(`login`,`code`,`area`,`time`) values('{$data->login}',$code,'lostpass',NOW())"); $id = mysql_insert_id(); mail($data->email,"Ghettostreetz.nl password","Er is een aanvraag binnengekomen om je wachtwoord te resetten. Als jij dit niet hebt aangevraagd, negeer deze email dan. Heb jij dit wel gedaan, klik dan op deze link: http://www.ghettostreetz.nl/login.php?x=lostpass&id=$id&code=$code","From: Ghettostreetz.nl <[email protected]>"); print " Je nieuwe wachtwoord is ge-emailed naar {$data->email} als je hem niet in je normale postvak ontvangt kijk dan even in je ongewenste e-mail map dan staat hij daar.\n"; } else print "<br> Er is geen combinatie gevonden van de <br>gebruikersnaam en het e-mailadres!\n"; } print <<<ENDHTML <br><br><tr> <td> <form method="post"> <table align=center> <tr><td>Login:</td> <td><input type="text" name="login"></td></tr> <tr><td>E-Mail:</td> <td><input type="text" name="email"></td></tr> <tr><td></td><td align="right"><input type="submit" value="Ok" style="width: 100"></td></tr> </table> </form> </td> </tr> ENDHTML; } else if($data) { if($data->activated == 0) print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je account is nog niet geactiveerd!</td></tr>\n"; if($data->level == 1337) print "Jij kan niet inloggen omdat je <b>verbannen</b> bent!<BR>Reden: {$data->redenban}\n"; else mysql_query("INSERT INTO `[zendlogs2]`(`time`,`van`,`naar`,`cdonatie`,`login`,`ip`) values(NOW(),'Geen','Geen','Geen','{$data->login}','{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}')"); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `logincheck`=`logincheck`+1 WHERE `login`='{$data->login}'"); header("location: nav.php"); } else { print " \n"; if(isset($_POST['login'],$_POST['pass'])) print " Verkeerde login of wachtwoord\n"; print <<<ENDHTML </table> <form method="post"> <table width="75%" align="center"> <tr><td width=100>Gebruikersnaam:</td> <td><input type="text" name="login" maxlength=16 style="width: 150;"></td></tr> <tr><td width=100>Wachtwoord:</td> <td><input type="password" name="pass" maxlength=16 style="width: 150;"></td></tr> <tr><td colspan="2"><a href="publiccomp.php">Openbare computer:</a> <input name="open" type="checkbox"></td></tr> <tr><td></td><td align="left"><input type="submit" name="submit" style="width: 100;" value="Login"></td></tr> </table> </form> <table width="75%" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td colspan='2' style='text-align: center; padding-top: 25px;'> <a href='login.php?x=lostpass'>Wachtwoord vergeten?</a> </td> ENDHTML; } /* ------------------------- */ ?> ENDHTML; ?> </div> </body> </html>
-
Thnx!
-
Kom maar op, heb intresse.
-
pfff.
-
Hij is hier verbannen?
-
De source van CrimesClub whatever, werdt verkocht door DonRonaldo op CP..
Ik heb hem dus gekocht, voor 40 euro paypal cash..
Ik heb het geld overgemaakt naar zijn rekening die hij gaf, hij ging vervolgens offline?Wat kan ik hier aan doen.
-
Als ik dat had gedaan, had ik het niet hier gevraagd.
-
Het werkt niet als hoe ik het wel, het moet niet dmv betaald functie, gewoon een beveiliging tegen het F5
-
jep thnx
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.03.10 19:18:18:
btw deze werkt iets anders -
Heeft iemand hier een script dat je bijvoorbeeld maar 5 pagina's per seconden kan laten tonen
Zeg maar, dat als je op een pagina bent en je F5 drukt achter elkaar dat er dan staat dat je maximaal maar 5 pagina's per 1 seconden kan zien...
PHP graag.
-
Ziet er netjes uit, de tekst boven in (Dominators)
Kon wel in een andere style..7+!