Bedankt!
Posts by Reverb
-
-
Ik heb een website ontworpen, het is een evenbeeld als Hiphopking of straat-dichters..
Test account:
test-accountWachtwoord:
1q2w3eGraag wil ik voor deze website een cijfer met een kleine feedback.
Het gaat als volgt:
-
Ik heb realrecordz en hiphopking
Tevens ook Crime-Club.com source.Maar die is illegaal..
-
Wie zoekt de HipHopKing of RealRecordz source?
Ik heb ze alle 2 hier liggen..Ik verkoop ze voor €5 euro per stuk...
Betalingen kunnen gedaan worden dmv PayPal of iDEALIk heb de doorverkoop rechten, dus maak je daar niet druk om
Screenies voor vertrouwen;
1
http://www.imgdumper.nl/upload…7df67/4dd356bb61a2c-1.jpg2
http://www.imgdumper.nl/upload…2b654/4dd356d41bc5b-2.jpgMet vriendelijke groet,
Reverb -
Cijfer 2/10:
Plus punten: -
Min punten: ééntoning
Wat kan er beter: Minder brushes, meer opzicht en een creatieve indeling eraan geven..
Evt. waarde: 0,50,- -
-
Link is dood
-
Meeste van die site's zijn forward domain's die gebruikt meestal frames die de daadwerkelijke website weergeven op dat desbetreffende domein..
Voorbeeld:
http://onesheizerecords.nlZulke domeinen zijn overal te bestellen.
-
[offtopic]Die kom uit de C_C source.[/offtopic]
Maak in je [users] tabel `rankvord` aan..
Vervolgens plak je dit in je auto stelen script:
PHPif($data->rank == 0){ $rankprocenten == "20"; }else{ $rankprocenten == "4"; } mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rankvord`=rankvord+".$rankprocenten." WHERE `login`='".$data->login."'");
Dan zul je zien dat hij werkt.
Plak het alleen bij dat stuk waar de auto succesvol gestolen is.
-
Ik heb een paar maanden aan een website gewerkt, en het eindresultaat is af..
De site HipHopperz.nl is af..
Ik zet hem bij deze te koop!
Site omschrijving:
De site is bedoeld voor artiesten die niet bekend zijn, en dmv de website ze meer promotie krijgen, natuurlijk promoten hun + hun fans de site dmv hyves etc.Je kan het zien als promotie voor elkaar..
Je kan als artiest je muziek uploaden via een paneeltje, en de Admin account's kunnen alles aanpassen..
Test account:
LegionWachtwoord:
1q2w3eBuy now prijs:
€750,-Bieden vanaf:
€275,-(Ja ik ben de eigenaar, heb de volledige rechten, heb alles zelf gescript etc, bewijs kan je vragen dmv een PM als je me niet gelooft :))!
-
Nieuw test accountje:
Naam - Legaal
Wachtwoord - 1q2w3e
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.05.10 02:47:40:
Geloof me, ik ben de eigenaar, geen idee hoe ik het kan bewijzen?Print screen ftp:
-
Ik heb een paar jaartjes gewerkt aan een site uit eigen kracht, zonder behulp van mensen, en het is aardig gelukt..
Perfecte kloon van CrimeClub met wat extra opties, die tevens zelf gemaakt zijn..
Met pijn, tranen, zweet & moeite verkoop ik mijn site.
Het domein + host zijn 13 mei betaald,
Dus het loopt nog een jaartje.Je krijgt de volle rechten, ftp toegang, domein + host.
Buy now prijs:
€1,500,-Bieden vanaf:
€250,-Site:
http://www.ghettostreetz.nlTest account:
LegaalWachtwoord:
1q2w3e -
Ik verkoop de HipHopKing Source + RealRecordz Source voor een klein prijsje, per source kost het €25 euro, te betalen via:
IDEAL
PAYPAL
BELLETJESIntresse?
Reageer dan alleen als je intresse hebt, of een vraagje.Zijn deze legaal:
Ja, deze waren uitgelekt, en de eigenaar heeft vervolgens zijn copyright opgeheven!Voorbeeldje:
http://www.hiphopperz.nl -
Iedergeval toch bedankt!
-
Maar met de str_replace werkt hij niet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.04.10 14:00:58:
Nee de $object functie is dat gene wat uit de db woord gehaald, $object['woord'] (woord) is rechtstreeks uit de db gehaald..Dus het klopt wel degelijk, alleen dat str_repeat is iritant.
Citaat van CrueltyAls je mysql_fetch_assoc gebruikt moet je wel bijvoorbeeld $object['message'] en moet $message niet $object zijn?
-
@ Niels, volgens mij is dat hem ook :$
Maar ik dacht eerder deze:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Door dit script kiest hij een woord uit een tabel (SQL) wat dus automatisch ge'replaced' wordt met:
Maar het komt er heel vaak te staan, als je dat 'slechte' woord uit het (SQL tabel) post:
PHPLink verwijderd! :)Link verwijderd! :)Link verwijderd! :)Link verwijderd! :)Link verwijderd! :)Link verwijderd! :)Link verwijderd! :)Link verwijderd! :)Link verwijderd! :)
Script:
-
[offtopic]Jij hier iets langer dan mij?
Mijn Datum: Datum registratie: 16-05-2009 03:09
Jouw Datum: Datum registratie: 04-10-2009 17:43
Duss ssttt[/offtopic]
Citaat van SuperiorAls je verder kijkt dan je neus lang is zag je allang een voorbeeld die je iets verder uit moest werken.
[offtopic]
Kom hier al langer dan jou dus zou gewoon lekker je mondje houden en niet zo bijdehand doen als je hulp wilt krijgen.Was wel wat je zoekt maar ik ga niet alles voorkauwen, leer maar keer iets maken.
Google is je vriend!
[/offtopic] -
535 euro.
-
[offtopic]
Dat gaap is het teken van ongeduldigheid door een reactie die leidt tot meer posts en tevens op een onderwerp wat niet te maken heeft met het idee waar ik het over had..En goh jij leert de eerste keer je offtopic tags te gebruiken!
Proficiat:cheer:!
[/offtopic]Iemand die de oplossing wel heeft?
Bij voorbaat dank!