Posts by Reverb

Ten 1e:
    Je hebt 0 leden online
    Ten 2e:
    Je site is een banditi source met andere CSS
    Ten 3e:
    Jouw site heeft nooit zoveel geld binnen kunnen halen in een maand laat staan een jaar, omdat het gewoon weg onmogelijk is voor een spel als CrimeFam.
    Argument:
    Te weinig actieve leden.

Fijne dag verder.

O bedankt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 01:39:09:
    Alex?

Alsnog staat er:

PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/hq.php:1) in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-config.php on line 2

Bij sommige pagina's

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 01:40:38:
    Dit staat ook op sommige pagina's

PHP
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/bezittingen.php on line 114

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/bezittingen.php on line 118

Dus zo:

blabla enzovoort

Ik heb onlangs een nieuwe webhost gevonden en als ik me site daar upload komen er allerlei vage fouten bv dit:

PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-config.php:1) in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-config.php on line 44

Warning: include(_cron_beurs.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-configindex.php on line 215

Warning: include(_cron_beurs.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-configindex.php on line 215

Warning: include() [function.include]: Failed opening '_cron_beurs.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-configindex.php on line 215

Mijn config:

ik heb een gloednieuwe 'LG Shine' Kleur: Zilver
    hier voor je klaarliggen.

Alleen geen oplader.

Heb je een prijsje in gedachten?

En hoe doet ik dit?

Citaat

een script zal niet helpen voor zover ik weet.
    het hele idee is zo veel aanvragen te doen zodat andere mensen geen toegang meer krijgen (ik krijg vast commentaar op deze slechte uitleg)
    maar wanneer dat script uitgevoerd wordt en op welke manier dan ook checkt of er een Ddos aan de gang is, dan is er nog steeds iets aangevraagd, en dat stop je voor zover ik weet niet met een script.

Ja verboden,
    Maar je mag met MSN-Invite wel 1 mailtje per maand.

Dus als je dat insteld is er niks aan de hand.

Heeft iemand misschien een Anti Ddos script voor mij?
    Dit is namelijk erg van belang ;)

Bedankt alvast.

Met vriendelijke groet,
    Rob van Velde

Wat een lelijke troep

Edit by Killingdevil:
    Bij deze een waarschuwing voor jou. Onderbouw je reactie, of reageer helemaal niet.