Posts by dorpsgek

hallo

wat moet ik er nu dan bij zetten zodat de hoerenkeet ook op de veiling wordt verkocht kan worden?

mvg.henry

hallo cp leden

ik heb op me site de hoerenkeet geinstaleerd maar je krijgt bij hoerenkeet zelf wel van koop hem want hij is nog niet gekocht enzo maar zodra je bij de veiling komt staat er niks te koop weet iemand hoe dit kan of heeft iemand een goede veiling ?

mvg.henry

hallo ik gebruik jou msn invite maar als ik alles heb geinstaleerd en doe dan de invite dat gaat gewoon goed geld komt ook gewoon alleen er worden geen mails verstuurd naar de mensen en je krijgt dit

Je hebt 178 emails geimporteerd waarvan 8900 uniek zijn.
    Omdat je meer als 50 unieke email adressen hebt ingevoerd kreeg je er €10.000.000,- erbij!

weet iemand hoe dit kan of weet je een oplossing?

mvg.henry

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.06.09 14:48:50:
    oja er komt trouwens wel netjes naar die tijd te staan van je kunt niet meer msn invite doen je hebt het al 1 x gedaan

kun je dat even uitleggen misschien hoe dat moet dat toevoegen ik ben namelijk niet zo heel er handig met php enzo

hallo cp leden

ik had een lid van me die wou een eigen gemaakte afbeelding op zijn profiel plaatsen maar dat wou niet dat dee die door met de code gebruiken van maar dat werkte niet weet iemand hoe je wel afbeeldingen op je profiel kan plaatsen of weet iemand er een oplossing voor?

mvg.henry

Niet kopen deze ! ik heb deze gemaakt en ook de psd bestand liggen.

dus als je deze koopt en je zet hem op je site da krjig je problemen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.09 10:08:18:
    als je deze layout koopt ben je echt dom:P

je mag hem van mij gratis krijgen.

voeg me maar toe op msn [email protected](L)

hallo ik heb een msn invite gevonden
    hier de code mvg henry http://www.codedump.be/code/239/

maar nu is het probleem de sql mist dus leden kunnne nu onbeperkt doen dus misschien zo iemand een sql kunnen maken en die kunnen posten en kunnen vertellen hoe je dit oplost dat leden niet meer dan 1 x kunnen doen

dat heb ik gedaan maar die link is dood dus is er iemand die een goede heeft?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.06.09 11:00:17:
    heeft iemand er 1 ? je zou me er ee groot plezier mee doen