Posts by glammiiee

goeie dag,

Ik ben bezig met een account toevoeg systeem, alleen op 1 of andere manier weergeeft die niks. het zal wel weer een klein ding zijn wat ik over het hoofd zie:P
    Me code

Edit L.Groot: Topictitel begrijpbaar gemaakt.

Hey Cp'ers

Ik ben bezig met een formulier aan het maken die niet op Zondag mag ingevult worden.
    Alleen als ik date("w") gebruik en dan 0 is zondag en als ik daarna if != 0 heb
    blokeert die het

Dat weet ik wel;)
    maar ik wil dat me baas een excel planning online zet en mensen die kunne uitlezen online via de browser zonder download en via mobiel

Het is de bedoeling dat het weergeven wordt zonder download,
    dus me baas upload het rooster in excel en het personeel kan het excel bestand online bekijken.

Hey mensen,

is er een manier om een Excel bestand te weergeven in een website na dat het geupload is?
    het uploaden is al klaar alleen kan ik totaal niet vinden om het te weergeven als ik een link er na maak krijg je downloaden ervan.

Ik hoop dat iemand een optie weet ervoor
    heb google gezocht vind niks nuttig

de mail wordt naar mij zelf toe verzonden dus daar komt geen probleem in, er word voor elk personeels lid een appart account aangemaakt zodat ze hun agenda kunne bekijken wat hun klusse zijn van deze week, en hun uren invulle van de hele week en opsturen naar mij,