Werkt die ook goed op Ipad?? zoniet? wil ik bst helpen met testen voor ipad enz.
Posts by glammiiee
-
-
is ondertussen opgelost
-
nee jusit niet want het php gedeelte moet pas uitgevoert worden als er op submit geklikt word
-
Geen error helemaal niks
gewoon netjes me menu enz,
maar geen invul formulier enz.
als ik eht php gedeelte weg laat werkt het wel.(weergave) -
goeie dag,
Ik ben bezig met een account toevoeg systeem, alleen op 1 of andere manier weergeeft die niks. het zal wel weer een klein ding zijn wat ik over het hoofd zie:P
Me codePHP
Toon Meer<?PHP if(isset($_POST['submit'])) { mysql_query("INSERT INTO `personeel`(`naam`,`achternaam`,`gebruikersnaam`,`email`) values('$_POST['naam']','$_POST['achternaam']','$_POST['gebruikersnaam']','$_POST['email'])'"); echo "Account Toegevoegt"; } ?> <h2>Accounts Aanmaken</h2> <center> <form method="POST" enctype="multipart/form-data">> <table width="70%"> <tr> <td width="50%">Naam</td> <td width="50%"><input type="text" name="naam" ></td> </tr> <tr> <td width="50%">Achternaam</td> <td width="50%"><input type="text" name="achternaam" ></td> </tr> <tr> <td width="50%">E-mail</td> <td width="50%"><input type="text" name="email" ></td> </tr> <tr> <td width="50%">Gebruikersnaam<small>(Optioneel)</small></td> <td width="50%"><input type="text" name="gebruikersnaam" ></td> </tr> <tr> <td width="50%">Admin</td> <td width="50%">kiesoptie</td> </tr> <tr> <td width="50%"> </td> <td width="50%"><input type="submit" name="submit" value="Voeg Toe" /></td> </tr> </table> </form> </center>
Edit L.Groot: Topictitel begrijpbaar gemaakt.
-
Ik gebruikte w alleen toen bleef die op alles blokeren ookal is het zondag:S en nu ik D gebruik meteen goed
-
Zo werkt die wel,
dankje wel,
Wel apart dat die met nummers niet pakt. -
-
Hey Cp'ers
Ik ben bezig met een formulier aan het maken die niet op Zondag mag ingevult worden.
Alleen als ik date("w") gebruik en dan 0 is zondag en als ik daarna if != 0 heb
blokeert die het -
mischien handig voor iphone speciale css aanmaken
zodat het daar netjes wordt weergeven -
PHP
Toon Meer<?php if (! isset($_GET['p'])) { // Zoniet dan benoemen we hem met index $_GET['p'] = 'home'; } $sExpressie = "(http:|ftp:|shttp:|www.|.php|.pl|.cgi|.asp|index.php)"; // een soort van array met dingen die er niet in voor mogen komen if(isset($_GET['p'])) { if(eregi($sExpressie,$_GET['p'])) { echo 'Ongeldige pagina opgegeven.'; } else { if(file_exists($_GET['p'].'.php')) { include $_GET['p'].'.php'; } else { echo '<h1>Error</h1> <br />De opgegeven pagina bestaat niet.'; } } } ?>
-
-
-
-
-
-
-
Hey mensen,
is er een manier om een Excel bestand te weergeven in een website na dat het geupload is?
het uploaden is al klaar alleen kan ik totaal niet vinden om het te weergeven als ik een link er na maak krijg je downloaden ervan.Ik hoop dat iemand een optie weet ervoor
heb google gezocht vind niks nuttig -
de mail wordt naar mij zelf toe verzonden dus daar komt geen probleem in, er word voor elk personeels lid een appart account aangemaakt zodat ze hun agenda kunne bekijken wat hun klusse zijn van deze week, en hun uren invulle van de hele week en opsturen naar mij,
-
Dat staat er al in.
mischien iemand idee voor PDF?