Posts by glammiiee

Er waren ook nog veel meer plannen en grootse idee was ok bijna klaar voor inbouwen, en dat was in een soort 2de wereld map rond lopen met je toetsenbord. alleen ben dat scrip compleet kwijt na een crash dit is ales wat ik nog heb.

Hey,
    ik wil graag me website Demonworld laten checken,

De link is:
    http://speelveelspellen.nl/lol/
    het is een heel oud project geweest van mij
    en vraag me af wat het waard is.
    Demo account:
    Naam: test
    ww: test
    een deel van coding is:

astu,

PHP
    // pow = tot de macht
    function experience() 
    {
      $need=0;
      $level = $playerlevel;
      for($x=1; $x<=$level; $x++) {
    	$need += floor($x+300*pow(2, ($x/7)));
      }
      return floor($need/4);
    }

Ty,
    nu nog ff inbouwen bij 52 option regels xD namen komen uit database weken niet:P
    is daar ok een makkeijke manier voor? of moet ik echt elke option apart doen>?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.12 21:27:26:
    Bij profiel heb ik nooit ingevuld:P dus weet niet echt hoe die zo komen te staan xD

ja daar staat het ook
    kijk zo:

PHP
    <option <?php if ($_POST['id'] == '".$row[id]."') echo 'selected'; ?> value="<?PHP echo $row[id]; ?>"><?PHP echo $row[naam]; ?> <?PHP echo $row[achternaam]; ?></option>

Dat snap ik ook,
    maar bij mij wordt er eerst een selectie gemaakt en die is altijd anders en de lisjt met personeel is niet 1 geheel wordt uit database gehaald
    en weken zijn 52,
    hoe ken ik dat simpel aangeven van welke geselect zijn.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.12 21:07:17:
    Gebruik nu dit:

PHP
    <?php if ($_POST['id'] == '".$row[id]."') echo 'selected'; ?>

Alleen werkt nog steeds niet?

hey,

ik heb een script gemaakt dat automatisch een lijst maakt met mensen in een select box.
    ik heb dus:
    een dropdown met:
    Naam | Week nummer
    En nu wil ik als je een naam en week selecteert en dan op Bekijk Uren drukt.
    dat de naam en week blijven staan. nu al sik op bekijk uren druk krijg ik beide weer op de bovenste te staan.

Hey,

ik heb een vraagje,
    ik ben bezig met een uren systeem waarbij de uren van elke dag opgeslagen word in database. alleen wat is het beste manier om dat te doen
    want er zijn 11 rijen per dag aanwezig. dus 77 rijen per week.
    en dat is best een zwaare qeury is hier een makkelijker manier voor?
    graag een voorbeeld

heb een paar aanpassingen enz op aanraden van iemand op msn.
    nieuwe code:

Hey mensen.
    Ik ben bezig met een script aan het maken dat je uren kan invullen en dat het verstuurt wordt naar de Administratie.
    Alleen een tabel verzenden in een Mail lukt allemaal
    Maar wil het wat netter maken en een PDF maken en die sturen via mail.
    Code:

Alleen ik krijg en geen PDF te zien en mail verstuurt niet?
    iemand idee hoe het precies werkt ik gebruik FPDF

Iphone net zo mijn abbno loopt ook bijna af en dan iphone 4S, en vooral de breede keuze aan apps bij iphone is groot.
    bij android marktet kan je neit makkelijk je tegoed opwaarderen bij apple is kaartje kopen en klaar

Bedoel dat ook de mobiele versie goed wordt weergeven
    omdat ipad ook als 3G model wordt verkoct je wijnig load moet hebben en dus de mobiele versie beter is ervoor dan de normale