Posts by glammiiee
-
-
Sorry dat ga ik niet gebruiken ik heb geen zin in illegale praktijken op mijn pc te uitvoeren alles wat ik gebruik of wil hebben koop ik gewoon om dit soort dingen te voorkomen eigenlijk
-
hij is gewoon geactiveerd staat ook geen foutmelding
en nee heb wel nieuwe videokaart maar hat toen nieuwe hdd gekocht dus ook me pc opnieuw geinstaleerd
Klikkers: http://www.rs2007.gf-tec.nl/geactiveerd.JPG -
ik heb een illegale versie op me pc staan volgens die melding terwijl me code alles goed gekeurd was ik heb officele cd liggen
Voor klikkerS: http://www.rs2007.gf-tec.nl/IMG_0194.JPG -
Hey mensen,
Ik start net me pc op en kreeg de melding dat ik geen legaale windows 7 heb?
dit vind ik toch erg raar omdat ik orginele CD en Code heb met hoes enz uit de winkel:S
wat kan het probleem hier mee zijn?
of meot ik daar over contact opnemen met microsofT?groetjes,
Glenn
-
michien ook handig om een script te maken, waar je simpel mod's kan toevoegen(aanpassingen zoals extra opties)
en dat jij hem zo simpel mogelijk houd en dat als ze extra scripts wille dat ze iemand kunne in huren en die kan het script maken voor en zelf kunne ze dat simpel uploaden via dat script -
-
Hey mensen,
heb iemand hier ervaringen met verhuizingen bij versio?
ik heb laats een domein overgekocht die bij versio stond.
ik heb hem laten overscrhijven naar mijnhostingpartner.nl
maar ik heb dat gedaan op 1 juni.
maar versio laat niks van zich horen volgens mijnhostingpartner en hijn zijn er druk mee bezig om het in orde te maken voor me.
wat kan ik zelf er aan doen om het proces sneller te laten verlopen.Groetjes,
glenn
-
riicky somige shirts zijn voor vrouwen en die hebben andere formaat qua body kijk maar ls je een vrouwen lichaam neemt
-
Wat is dit dan voor absurd hoog bedrag?
-
bever ik heb daar geen last van?
mischien langzaam internet dat het bij jou langer duurt met laden -
er zit nog wel een fout in als je eerst een petje op doet en dan wenkbrauwen gaan de wenkbrauwen over de pet heen
-
-
@project dat komt doordat die de index laad maar de index laat daarna weer de index dus en oneindige loop
dus het script is niet goed beveiligd -
Mischien een optie om een bepaalde route vast te leggen dat die elke dag om 3 uur vetrekt ofzow en zo standaard inkomsten krijgt
en een hangar kunne inrichten en zo een soort atractie er van te kunne maken zoals aviodrome( in lelysad)http://www.aviodrome.nl/ -
Leuk gedaan maar qua inhoud en opties wel erg laag nog:)
mischien meerdere mogelijkheden.
opties beter indelen qua content en niet simpel via tabel met een border -
als je hulp nodig hem ask me he:P voor zo een site wil ik wel helpen ahhaha:P
-
van de uber vette site waar ik zelf ook tussen sta wel een 7.5/10
en aleen de profiel nog ff goed aan werken he:) -
Andrew gaat de goeie kant op man:)
spreek ej wel weer op msn:P -
of je verandert dit: race.css in $_get['a'].css ff snel voorbeeld zelf goed uitwerken ga niet alles voorkouwen
en dan maak je alle css bestanden zelfde naam als je script's