Posts by glammiiee

Dit heb ik staan:

Monitor: Iyyama 24'
    Speakers: Logitech Z5500
    Muis & Toetsenbord: Logitech G9 muis en G15 Toetsenbord
    Kast: NZXT

Foto link: Niet beschikbaar

Wat ik hier heb staan ben ik NIET/WEL tevreden over: en erg tevreden het is een zelf gemaakte pc hij is erg snel loopt nooist vast ofzow

Zoals je bij de bovenstaande reactie kan lezen help ik nu ook mee aan het project.
    we zijn druk bezig met alle scripts aan het ombouwen en verbeteren naar een pagina systeem geen weg met die iframe|-)
    Alle bugs die we tegen komen worden meteen gefixt
    En de live Demo komt zo snel mogelijk online
    Met vriendelijke groet,

Glenn R.

dat klopt woutr ik zelf drink liever baco hoor:P is wat lekkerder bier is ook wel lekker maar wordt erg snel lauw en dan is het bagger

dat komt wel goed hoor sloosmedia:P ik werk gelukkig binne maar daar draaien 200 laptop's dis is daar binne warmer als buiten:(

is wel het lekkerst hoor az:P gewoon verder gaan maar kom in principe op het zelfde neer voorkom een kater blijf dronken want als je wakker wordt en verder drinkt blijf je dronken:P

voor mij zelfde als r-mijnten ook blijven werken.
    ik maak 15 a 16 uur op een dag, wel zwaar maar gelukig wordt wel alles geregelt van drinken tot avond eten.
    en altijd handig voorkom ene kater, blijf drinken goeie tip r-mijnten:D

het complete script is:

dat is juist het probleem hij geeft geen fout niks aan.
    als je alles goed invoerd laad die ff en dan krijg je aleen het lege invoer formulier terug zonder melding en er wordd niks in db en in die 2 mappen opgeslagen

hey mensen,

ik heb een script dat bestanden upload het werkt allemaal goed op me oude hosting nu ik naar een andere hosting ben waar windows op draait werkt het niet meer?
    hun zeggen dat ik aanpassingen moet maken aan me script dan weet iemand welken?

Het script: