Vandaag gaat er weer hard gewerkt worden aan major crime:)
vanwege wijnig tijd ben ik ook wijnig actief bezig jammer genoeg.
maar werken gaat voor he
Posts by glammiiee
-
-
Dit heb ik staan:
Monitor: Iyyama 24'
Speakers: Logitech Z5500
Muis & Toetsenbord: Logitech G9 muis en G15 Toetsenbord
Kast: NZXTFoto link: Niet beschikbaar
Wat ik hier heb staan ben ik NIET/WEL tevreden over: en erg tevreden het is een zelf gemaakte pc hij is erg snel loopt nooist vast ofzow
-
Vergeet er neit bij alle namen aan te passen in de andere database's van dingen wat ze beziten ofzow anders raken ze dit kwijt
-
Zoals je bij de bovenstaande reactie kan lezen help ik nu ook mee aan het project.
we zijn druk bezig met alle scripts aan het ombouwen en verbeteren naar een pagina systeem geen weg met die iframe|-)
Alle bugs die we tegen komen worden meteen gefixt
En de live Demo komt zo snel mogelijk online
Met vriendelijke groet,Glenn R.
-
-
-
Je kan daar beter contact mee opnemen met hosting2go denk ik als het bij meerdere sources is.
-
-
-
-
het complete script is:
PHP
Toon Meer<?php ini_set ("display_errors", "1"); error_reporting(E_ALL); if($ingelogd == 1) { if($user['mag'] == 100 || $user['mag'] == 101 || $user['mag'] == 110 || $user['mag'] == 111) { if(isset($_POST['submit'])) { if($_POST['titel'] == "") { echo "De Titel is leeg, je moet wel wat invullen. <a href='javascript:history.go(-1)'>Ga terug</a>"; } elseif($_POST['hoogte'] == "") { echo "De Hoogte is leeg, je moet wel wat invullen. <a href='javascript:history.go(-1)'>Ga terug</a>"; } elseif($_POST['breedte'] == "") { echo "De Breedte is leeg, je moet wel wat invullen. <a href='javascript:history.go(-1)'>Ga terug</a>"; } else { $fotonaam1 = rand(392834,8472392); $fotonaam = $fotonaam1 .".jpg"; $spelnaam1 = rand(392834,8472392); $spelnaam = $spelnaam1 .".swf"; mysql_query("INSERT INTO games (titel,url,hoogte,breedte,poster,categorie,datum,uitleg,screenshot) VALUES ('". htmlspecialchars($_POST['titel']) ."', '". $spelnaam ."', '". htmlspecialchars($_POST['hoogte']) ."', '". htmlspecialchars($_POST['breedte']) ."', '". htmlspecialchars($user['gebruikersnaam']) ."', '". $_POST['categorie'] ."', '". time() ."', '". htmlspecialchars($_POST['uitleg']) ."','". $fotonaam ."')"); //Screen uploaden move_uploaded_file($_FILES['afbeelding']['tmp_name'], "screenshot/". $fotonaam); echo $fotonaam; //SWF uploaden move_uploaded_file($_FILES['url']['tmp_name'], "games/".$spelnaam); echo $spelnaam; //Oke melding geven echo "Je hebt zojuist een spel toegevoegd, je word nu doorgestuurd. <b>Even Geduld!</b>"; echo "<meta http-equiv='refresh' content='3;url=". $config_url ."admin.php'>"; } } else { ?> <form action="" method="post" enctype="multipart/form-data"> <table> <tr><td>Titel :</td><td><input name="titel" type="text" value="" maxlength="50"></td></tr> <tr><td>Url :</td><td><input type="file" name="url"></td></tr> <tr><td>Breedte :</td><td><input name="breedte" type="text" value="" maxlength="4" size="3"></td></tr> <tr><td>Hoogte :</td><td><input name="hoogte" type="text" value="" maxlength="4" size="3"></td></tr> <tr><td>Uitleg :</td><td><textarea name="uitleg" rows=7 cols=40 wrap="on"></textarea></td></tr> <tr><td>Categorie :</td><td> <select size="1" name="categorie"> <?php $select = mysql_query("SELECT * FROM categorie"); while($cat = mysql_fetch_assoc($select)) { echo "<option value='". $cat['naam'] ."'>". $cat['naam'] ."</option>"; } ?> </select></td></tr> <tr><td>Screenshot :</td><td><input type="file" name="afbeelding"></td></tr> <tr><td colspan="2"><input type="submit" value="Toe Voegen!" name="submit"> <input type="submit" value="Leeg maken!"></td></tr> </table> </form> <? echo "<br><br><a href='". $config_adminpanel ."'>Ga Terug!</a>"; ?> <? } } else { echo "Je hebt geen toegang om een spel toe te voegen. <a href='admin.php'>Klik Hier!</a>"; } } else { echo "Je bent niet ingelogd, Ga dat maar eerst een doen! <a href='admin.php'>Klik Hier!</a>"; } ?>
-
-
hey mensen,
ik heb een script dat bestanden upload het werkt allemaal goed op me oude hosting nu ik naar een andere hosting ben waar windows op draait werkt het niet meer?
hun zeggen dat ik aanpassingen moet maken aan me script dan weet iemand welken?Het script:
PHP
Toon Meer$fotonaam1 = rand(392834,8472392); $fotonaam = $fotonaam1 .".jpg"; $spelnaam1 = rand(392834,8472392); $spelnaam = $spelnaam1 .".swf"; //Screen uploaden move_uploaded_file($_FILES['afbeelding']['tmp_name'], "screenshot/". $fotonaam); echo $fotonaam; //SWF uploaden move_uploaded_file($_FILES['url']['tmp_name'], "games/".$spelnaam); echo $spelnaam;
-
-
Neem mijn reactie niet serieus dit was sarcastisch bedoelt
-
Ik hou het bij het machtigste programma ooit: KLADBLOK!!!:P
-
na contact te hebben gehad met microsoft is er gelukkig niks aan de hand:)
was een foutje met een activeX bestand gelukig.
topic kan :slotje: op -
-
heb je de gegevens aangepast in het bestand gegevens.php?
-
ik ga morgen ook contact opnemen met microsoft:)