Posts by glammiiee
-
-
grapig? valt wel mee:P vind het kut
-
Ik heb nog geen vakantie gehad heb nu pas 2 weken vakantie en 1 Augustus alweer naar school
-
crimebrain tip volgende keer koop in de winkel
-
btw, 3G ipod bestaad niet:)
er zijn andere benamingen voor:P
third generation:P
en de nieuwste heeft dat wel als het goed is -
ik ga waarschijnlijk ook is bij mij om de hoek:)
-
hun domein is geristreerd op:
Updated Date: 29-dec-2009
Creation Date: 28-jan-2009
Expiration Date: 28-jan-2011 -
Dat is verschillend waar je het bestelt heb.
en als het product op vooraad is.
daarom ben ik een voorstander van om het product in de winkel te kopen heb je het product mee naar huis
en bellen kan niet.
Skype wel maar dan aleen naar andere skype gebruikers want denk niet dat jij gaat betalen om via skype naar mobiele nummers te bellen -
ipod touch ken je niet mee bellen.
niet graven
niet mee eten
niet me zwemmen
niet mee vliegen -
ik zelf heb de ipod touch 64GB en iphone.
maar de opties wat je ermee kan is erg uitgebreid je kan beter vragen wat kan je er niet mee:)
want alles wat er maar bestaat ken je downloaden via de APP store -
Woutr ik heb zelf ook nog na die post paar dingen aangepast en het werkt nu zoals het hoort:) ook netjes afgerond;)
-
TCBhome mijn website is is totaal niet gemaakt door cp ik ben er zelf hard mee bezig maar ik script gewoon op de oude manier nog en ga nu omdat ik eindelijk tijd heb beginne met OOP enz:)
en als jullie het zo erg vinden post ik het wel weer terug hoor -
OPGELOST SLOTJE:slotje::slotje:
De script's zoals ze nu zijn en goed zijn:PHP
Toon Meer<?PHP class Combat{ function att($att) { $aanval = ($att/5); echo 'U deed '.$aanval.' Damage.<br />'; } function wapenatt($wapenatt) { $wapenaanval = ($wapenatt/13); echo 'U deed '.$wapenaanval.' Damage Met u wapen.<br />'; } function skil1($skil1) { $skilaanval1 = ($skil1*1.5); echo 'U deed '.$skilaanval1.' Damage Met u Skil1.<br />'; } function skil2($skil2) { $skilaanval2 = ($skil2*2.3); echo 'U deed '.$skilaanval2.' Damage Met u Skil2.<br />'; } function total($att, $wapenatt, $skil1, $skil2) { $aanval = ($att/5); $wapenaanval = ($wapenatt/13); $skilaanval1 = ($skil1*1.5); $skilaanval2 = ($skil2*2.3); $total = ($aanval+$wapenaanval+$skilaanval1+$skilaanval2); echo 'U deed '.$total.' Damage in totaal.<br />'; } } ?>
PHP
Toon Meer<?PHP include_once("combat.php"); $att = rand(124,345); $wapenatt = rand(124,466); $skil1 = rand(124,743); $skil2 = rand(1243,2356); $combat = new Combat(); $combat->att($att); $combat->wapenatt($wapenatt); $combat->skil1($skil1); $combat->skil2($skil2); $combat->total($att, $wapenatt, $skil1, $skil2); ?>
-
ik reageer er aleen op omdat ik nu meehelp met het project:)
-
ProjectB dan moet je bij JGdonleach zijn ik help hem aleen een klein beetje.
hij weet zelf ook dat ik 6 dagen in de week werk en vaak pas om 2 uur in de nacht thuis kom dus.
dus hij moet dit allemaal regelen -
ferhat ik heb geen bestanden niks:) ik help JGdonleach aleen.
als je het mischien via msn zou willen doorsturen kan ik even kijken hoe dat staat -
Ok Daar ga ik dan even aan werken.
momenteel is JGdonleach op vakantie -
Dus gewoon alles op de witte achtergrond maken?
-
ned 2 : 0 esp
-
Hey mensen,
Een kleine updatje is nu in ontwikkeling een screenshot is hier beneden te zien:
Klikkers: http://streetcrime.gf-tec.nl/Eerpunten.JPG
Wat vinden jullie van het idee van De mini chatbox
Geef je mening hier onder of wat er beter kan aan de mini chatbox en eerpunten