ikk kan ook gewoon Code invoeren en downloaden enz
Posts by glammiiee
-
-
Bestandsnaam: DaVy'S - WebBrowser.exe
Bestandsomschrijving: DaVy'S - WebBrowser
Bestandsgrootte: 46 KB
bij mij werkt die gewoon.
en ontopic,
browser is wel erg simpel nog ondersteutn geen java, en tabbladen sluiten en aanmaken ken aleen via menu -
Hey mensen,
ik ben bezig met een leuke optie maar bij iedereen loopt de browser vast:S
dit is het script:PHP
Toon Meer<div id='sub-header'> Jackpot </div> <div id='content1'> <script type="text/javascript"> function Ajax(){ var xmlHttp; try{ xmlHttp=new XMLHttpRequest();// Firefox, Opera 8.0+, Safari }catch (e){ try{ xmlHttp=new ActiveXObject("Msxml2.XMLHTTP"); // Internet Explorer }catch (e){ try{ xmlHttp=new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP"); }catch (e){ alert("No AJAX!?"); return false; } } } xmlHttp.onreadystatechange=function(){ document.getElementById('Jackpot').innerHTML=xmlHttp.responseText; setTimeout('Ajax()',10000); } xmlHttp.open("GET","jackpotdata.php",true); xmlHttp.send(null); } window.onload=function(){ setTimeout('Ajax()',1000); } </script> <div id='Jackpot'>Jackpot Data word geladen...</div> </div> <div id='sub-bottom'></div>
wat kan er beter zodat er geen browsers meer vast lopen? -
of gewoon in database pimp diploma standaard geven
-
gebeurt neit vaak hoor:P zou erg zonde zijn maar is al paar keer gebeurt:P is het zo erg gezzelig najah dan ging ik maar weer geld pinne om langer te kunne blijven en zo ging het maar door tot er in 1 keer al 300 euro door heen was gegaan toen dacht ik laat ik maar naar huis gaan XD
-
hahahahaha az ik drink 300 euro op een avond weg aan stroh rum
-
ik kan veel zuipen maar zo typen doe ik nooit
-
riicky,
je kon ook een Nieuws pagina maken daar alle berichten in laden,
dan van elke bericht 200 tekens laten zien en een knopje lees meer en dat die linkt naar:
nieuws.php?id=1 zeg maar.
en dat je ook zo op de index laat linken naar een nieuws bericht kan je ook de berichten mooier uitwerken -
Ik zelf vind de content van de layotu van devlover mooi
maar de header weer niks,
en bij tcbhome vind ik dat prcies anders som -
zover ikw eet heb mafiaway het niet,
als jij op de klikmissie drukt en 5 seconden wacht en dan terug gaat naar maffiaway heb je ok de bonus.
toen ik het nog speelde was het zo -
nillas in avond/nacht ken je het beste vissen hoor
-
wees blij in begin viel het mee afentoe paar druppels toen dachten we gewoon doorvoetballe en in ging steeds harder regene en wij schuile en naar een tijd dachten a sgijt gewoon voetballe
-
ik heb net ander half uur in de regen gevoetbalt XD
-
halooee kindertjes
-
-
hey lukt het beetjuh met je ramadan?:)
-
en daar zijn we weer
-
http://www.imgdumper.nl/upload…ture_dragon_bewerkt-1.jpg
dat heb ik er onder staan moest voor een vriend van me ff wat fixen