Posts by glammiiee

Alex,
    ik denk de robot laten stofzuigen xD:P
    nu ff ontopic
    zolang mensen de mileu zo blijven vervuilen wordt het aleen maar erger
    en de ontwikkeling van techniek ligt nooit stil
    over aantal jaren vliegen de auto;s loop je niet meer zelf maar heb je andere manier van beweging enz,

Dankje voor je bericht ZWPgangster qua Hoofd admin, dit zijn mensen die de onderstaande rangen begeleiden zeg maar dus ook logs van onderstaande rangen

hey mensen,
    ik ben bezig met een game,
    maar nu ben ik aangekomen op het Admin paneel,
    Welke opties moeten de admin;s krijgen enz,
    me rangen die ik heb zijn:
    Eigenaar
    Hoofd Administrator
    Administrator
    Helpdesk Administrator
    Chatbox Administrator
    Promoter

Weet iemand een optie die een bepaalde rang MOET hebben?heb geen idee meer wat ik moet maken

@woutr,
    er zijn ook keyboard's die je op je controller clickt bij ps3

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.10 20:54:23:
    nog een tip om ps3 te nemen: blueray ondersteuning

ik zelf ben voor de ps3,
    ik zelf heb momenteel ps3.
    heb zelf ook de xbxo360 gehad en snel verkocht door de mindere kwaliteit en snelheid van laden van de games.
    ps3 heb veel meer opties ook qua shop je kan games online kopen.
    chatte in betere geluids kwaliteit.
    en gamer score bij xbox 360 is wel grapig maar de ps3 heb een beter is en dat zijn trophy's dat vind ik zelf leuker om te zien dan gamer score

ik zelf gebruik TuneUp Utilities toen ik nog xp hat om vista skin en te krijgen,
    [offtopic] Fitim, hoe kom je er bij dat als je windows 7 instaleert dat je pc slomer gaat?
    windows 7 is zo ontwikkelt dat het soepeler en sneller loopt dan windows xp;)
    dus kom met bewijs erover dat het echt zo is, windows vista was het groote probleem van micrsoft qua snelheid[/offtopic]

als je een ddr1 gleuven heb kan je aleen ddr1 geheugen gebruiken zo het zelfde emt ddr2,ddr3 en SDram je kan niet ddr2 en ddr3 in zelfde pc proppen:P

ik zat net te lezen van ombouwen naar DDR3, dit kan wel maar dan moet je nieuw moederbord erinzetten? denk neit dat het zo nuttig is.
    ik zelf heb in melaptop 4GB ddr2 en in me pc ook maar beide ook een I3 cpu, je moet ook letten op je CPU want als die laag is kan die ook niet je geheugen goed gebruiken.
    [offtopic]Wel te zien dat wijnig mensen verstand hebben van de inhoud van een computer[/offtopic]

Dat toetsenbord in de standaard indeling van de tekens.
    Op elke computer wordt de Amerikaanse indeling gebruikt.
    jij bent denk ik de Nederlandse/Belgische indeling gewent

ik heb hem nu in gebruik jou script.
    maar nu laad die wel zonder vast te lopen maar wordt er niks geupdate.
    als ik het script aanpas waar de data instaat blijft 0,10 staan