Posts by glammiiee
-
-
Hey,
na een lange tijd oefenen met photoshop,
is dit het uiteindelijke resultaat:
KlikkerS: http://www.imgdumper.nl/upload…12ee067a59-design_new.jpg
Wat vinden jullie er van:
Raten op de volgende manier:Citaat
Cijfer 1/10
Min punten:
Plus punten:
Tips:
Waarde: -
Als die het nog goedkoper wil dan kan die beter eerst gaan werken want dan krijg je flut hosting.
-
http://www.mijnhostingpartner.nl
Kost ?30,- per jaar
opslag 10GB
dataverkeer: onbeperkt
Incl. domeinnaam (.nl
Alles wordt gesupport
Er is overdag een live chat aanwezig en daar wordt je altijd meteen geholpen en zijn erg vriendelijke mensen. -
Punten: 8/10
Pluspunten: Erg orgineel heb deze indeling nog niet eerder gezien
Minpunten: Logo wat meer mee doen, en rechts die letters staan soms tegen me kaar aan
Evt. Waarde: ?50
En even antwoord geven op de vraag hierboven:
als je hier niet mee aangenomen wordt hebben die gasten geen zicht op goeie designers -
jah;)
-
Als goed is werkt die op alle versie's
-
ga via je iphone naar: http://www.jailbreakme.com en klaar
-
Raven,
zo zat ik zelf ook al, zit nog te denken hoe ik die het beste kan aanpassen zodat het er mooier bij past;) -
dit topic is alles he xD ik denk show ff hier xD en heb hem ook bij me check topic gezet
-
wat vinden jullie hier van -
ik ben nu bezig met een nieuw design gebaseert op een website van iemand maar wel met andere dingen er bij enz. layout komt snel
-
ik ga ook niet de webdesign kant op maar scripting kant:) en het is niet mooi maar ook weer wel omdat het 1 van me eerste layouts is
-
Ik zelf hoor veel slechte verhalen van mensen over de bb,
zoals bij 10% baterij over valt netwerk vaak weg.
geen goeie camara.
afentoe vallen gesprekken gewoon weg.
mijn tip : De iphone 3GS of 4G -
ICT nivo 3, te lelystad
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.09.10 21:37:08:
@ de mensen,
Woutr bedoeld het niet lullig, zo ervaar ik het dan.
en ikw eet dta er tools voor zijn aleen dan als nog zie ik niet echt goed welke kleuren het zijn enz. en ik zie het dan weer als slechte combinatie -
@woutr
zoals jij zegt kan niemand een uniek design maken want overal zie je wel iets wat er op lijkt of delen die er op lijken.
en waar zie jij staan dat ik mijn design het beste vind?
ik ben net begonne met designe en heb nog nooit een tut gevolgt of een website als voorbeeld gebruikt. meer probeer ik niet duidelijk te maken.
en de ruimte tussen de 2 menu's link heb ik juist zo gedaan want vind ik zelf mooie rdan dat het tegen me kaar aan komt.
En waarom zou het slecht zijn asl er stukje witruimte tussen zit.
maar over de icoontjes en standaard effecten ik zal dit veranderen en kijke als het me lukt anders te doen zonder de standaard effecten. -
Woutr
ik heb bij het maken van dit design helemaal niks gebruikt geen voorbeeld van website's dus dat je deze layout al zovaak gezien heb kan niet want is zelf bedacht qua indeling.
en het uitlijnen is aardig goed vind ik zelf. aleen content is niet helemaal goed naast het linker gedeelte.
en de kleuren kan je mij niet op aan kijken ben kleuren blind.
en hou je aub ook aan het beoordelings formulier -
Hallo leden,
Ik heb me beetjuh verveeld en dacht ik ga een design maken voor een systeem dat ik ga gebruiken in me klas.
meer informatie daar over is niet belangrijk:)
het gaat om het design:
Layout 1.
Versie 1.
Versie 2.
Layout 2.
Versie 1.
[offtopic]1 van me eerste layout's[/offtopic]Citaat
Cijfer: 1/10
Pluspunten:
Minpunten:
Tip's -
Citaat
Ik heb laast de source van f.remory gekocht,
Staat niet bij Domein,
dus je spreekt je daar zelf al tegen CWCW -
cwcw ik weet niet waarom iedereen ferhat een oplichter noemt?
ik doe ook zaken met hem en nooit problemen ontvang gewoon mijn producten enz