Posts by Patrick

Als iemand een nieuwe layout heeft zou dat ook al leuk zijn of ieder geval een up to date slice van de layout -.-.
    Want hiermee kan je geen nieuwe versie maken.

Ook naar aanleiding van mn blog bericht,
    lijkt het me sowieso slimmer op osbanditi niet te debuggen als je de source bekijkt krijg ik al rillingen dat het meer werkt kost om netjes te krijgen dat een nieuwe te maken :-).

Kijk alleen naar de html die is nog in tabellen ipv divjes?

Je kan ook met str_replace werken.

Bijvoorbeeld:

PHP
    $lang['register_success'] = 'U bent succesvol met de naam %username% geregistreerd. Uw activatie mail is verzonden naar: %emailadres%';
    str_replace($lang['register_success'], array('%username%', '%emailadres%'), array($username, $emailadres));
    PHP
    SELECT
    	*
    FROM
    	site_earnings
    WHERE
    	datum_veld = CURDATE()

Wat je nu doet is een query draaien op de 25ste dag van de maand, daarbij zal je altijd de zelfde resultaten krijgen,
    daarnaast GROUP BY je bij die datum dus je voegt alle resultaten samen die overeen komen met DAYOFMONTH(25) hierdoor krijg je één resultaat.

En dan denk je weer, weer een topic over iemand die voor mij wilt programmeren zal wel weer niks zijn,
    maar je kijkt toch maar even want misschien is het wel wat...

Ik zelf ben een oud programmeur van de website die je nu bekijkt, misschien mag je denken hmm maar het is een pakket wat wordt gebruikt. Ja dat is zo, maar naast het pakket wat wordt gebruikt zijn er nog wel een X aantal aanpassingen nodig geweest om er voor te zorgen wat je nu ziet ook wel werkelijkheid werd. Daar zijn ook de nodige uren in gaan zitten en ook aardig wat programmeer werk om het voor elkaar te krijgen.

Maar wat heeft dat te doen met wat je kan?

Naast dat ik vanuit scratch kan programmeren zowel object georiënteerd als procedureel kan ik ook voor vershillende systemen ontwikkelen:

• Woltlab community
    • Invision Power
    • Vbulletin
    • PHPBB
    • PHP-Fusion
    • Magento
    • OpenChart

En als u een systeem heeft die er niet bij staat, geen probleem door de ervaring die ik met de andere systemen heb op gedaan om te programmeren kan vrij snel uit te voeten met elk software programma. (En als ik het uiteraard niet kan meld ik het ook, geen werk is beter dan een beetje pruts werk).

De volgende talen verzorg ik:

• Javascript > JQuery
    • Ajax
    • PHP (Object georiënteerd, procedureel)
    • SQL (MySQL, MsSQL, PostGreSQL) (Stored procedures, triggers, database programming)
    • (x)HTML(5), CSS(3)

Daarnaast hoe makkelijk is het als je een design hebt maar geen tijd of de kennis om dit om te zetten in een echte werkende website en daarnaast gelijk te laten programmeren, contact met 1 persoon van begin tot eind hiermee van alle programmering aan je website, en indien er problemen zijn hoef je ook niet te zoeken met wie je contact hier mee moet opnemen? Ideaal of niet?

Vragen sta ik altijd voor open en voor opmerkingen uiteraard ook met elk project leer ik nog steeds bij en wordt ik steeds beter in wat ik doe,
    Help jij mij zo dat ik jou kan helpen?

Pm uiteraard voor informatie's :)!

XNova is geen nederlandse versie voor + de gene die er zijn zo vertaald dat ze er voor door kunnen dan gameforge ze niet achter na kunnen gaan zien vanwege cloning van ogame, daarnaast zijn deze ook niet vrijgegeven een vertaling hier voor zal je niet vinden je zal het toch echt zelf moeten gaan doen :)

vim de text editor voor linux in basics,
    gebruik de voorloper vi voor het gebruik via ssh van linux servers :-).

voor wat commands in vi (of ze 100% compatible zijn weet ik niet zeker):
    qq - :wq sla je bestand op en sluiten
    qq - :q besland sluiten zonder opslaan

ctrl + o regel onder je huidige cursor locatie
    shift + o regel boven je huidige cursor locatie
    dd = regel verwijderen
    del = letter verwijderen waar je op staat

in ssh is rechtsmuisknop plakken (ctrl + v) echter weet ik niet hoe dat hier bij is.

In je template kan je dit voor elkaar krijgen,
    Je template parser is zo geconfigureerd dat hij alle helpers ook mee kan pakken (waaronder dus StringUtil)
    In je template zelf staat daar wss een optie die hij uitleest doormiddel van {foreach} {/foreach}.

Kijk daar is in, daarnaast kan je er vanuit gaan dat hij ook nog eens hem cached en dat hij het daarin doet. (In je cache class)
    daar kan je ook waarschijnlijk wel je util string in kwijt.

You just made me laugh about the fact the you sign your post. Using "Yours sincerely" in this kind of context? Common I know the grammatical errors I make but nevertheless I can make my self clear in the English language and that is the main point of my English usage.

Next to that fact that you want to try people to learn English with one thread? You can not even learn the basics of English if you want by reading one thread. But okay if you want to swing like that fine by me you don't need to get all upset about it :)

Wat ik je daarnaast ook aanraad is om alleen je advertenties bij cookie's te houden en misschien een eigen session_id met salt erin. Daarnaast zou ik zoveel mogelijk van cookies weg blijven vooral omdat deze zeer makkelijk zijn aan te passen.

an English conversation thread? Rather funny if you think the backbone of the community can be configured to allow split content for every language (say English / Dutch). So one thread is not necessary and if you want to reach out to the English side of the programming you need allot more content then this.

However it is possible to attract more English developers if you release a English version of a crime game, otherwise English people will stay away because of the reason that there are already ALLOT of English developing community's.

Victor ik wil niet vervelend doen,
    maar als je een or achter een myql_query zet kan je degelijk wel de foutmelding vanuit je sql verkrijgen.

PHP
    mysql_query('SELECT * FROM users') or die(mysql_error());

De pure mysql_query is wel boolean false dat hij returnt maar daarnaast lijkt het me ook niet slim om daarop te vertrouwen aangezien dat niet al te stabiel reageert wat hij ook door php wordt aangegeven.

Outlook 2010,
    Deze werk met de optie html.

Kan je een sjabloon voor aanmaken en die dan selecteren wanneer je een nieuwsbrief wilt sturen.
    http://www.microsoft.com/busin…as/article.aspx?cbcid=106

In die link wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dat voor elkaar kan krijgen. Hopelijk werk je wel niet meer 2003 want dan wordt het sjabloon maken nog een leuk klusje :-). Anders is het niet zoveel werk om het voor elkaar te krijgen. (Als het dan alsnog fout gaat zou ik ook even nadenken of je html goed is opgebouwd.