Posts by Patrick
-
-
lijkt me wel wat stuur maar prive bericht als je er op in wilt gaan
-
Stuur maar prive bericht, scripter lijkt me wel wat
-
zo ie zo moet hij dan goed gecodeerd zijn vanwege dat het voor hackers dan wel stukje makkelijker wordt gemaakt
-
uhm als hij crew is van deze site dan heeft hij die recht wel gekregen om dat te doen ^^'
-
-
even ter notitie wat jullie al wel weten het is de banditi source en dit vond ik dood leuk:
CitaatOp Banditi gelden er een aantal rangen. Van laag naar hoog zijn dit:
Dus als je het koopt kijk heel het script na op eventuele language fouten
-
3 is de mooiste van allemaal
-
mooie vordering
het is btw "de game" en niet "het game" anders is het het "het spel" -
Jesse 1 van de grootste warez sites heeft meer als 1 miljoen leden en hoeveel links daar wel niet op staan is niet normaal maar die zijn ook al een x aantal keer aangeklaagt maar hebben ook nooit verloren aangezien ze ook gewoon gezegd hebben dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de links die gepost wordne.
-
youthweb.net
jeugdweb.net -
Ik vind de layout wel relax
als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag
-
succes en have fun
-
waar zijn de meeste criminals op gebaseerd tegenwoordig?
op gestolen scripts
Edit by Killingdevil:
Je hebt je punt gemaakt, nu weer ontopic. Het is overigens heel gewoon lay-outs in PNG als voorbeeld te geven. -
tip, post je pics opnieuw aangezien je nu hem zo zelf nog kan gaan slicen
aangezien je toch de volledige website post (zonder dat er iets van copyright dwars doorheen staat)
-
voor zover ik zie wordt de $land ook niet geset na dat je op submit hebt gedrukt zet ergens op regel 202 of 203
(dat was volgens mij de array voor welk land hij heen gaat)dan moet je nog is kijken anders moet je de eerste db query even uit mekaar halen dat hij het geld en het land apart update.
-
is de link of hij bied het spel (wat er btw best mooi uitziet) of het inderdaad gewoon een doorlink site.
-
zo ie zo als ik het zo lees trekt het script het bedrag zowel van de bank als van het contant geld af...
-
count me in
-
nahja wel respect dat je het blijft proberen om er echt 1 te maken die goed is.