Posts by Patrick

is wel slim kunnen ze zo ie zo niet op hun account en meestal doen ze het gewoon (andere pc) om toch op hun account te komen.

even wat netter:

PHP
    $query = "SELECT * FROM [dbname]" or die(mysql_error());
    while ($row = mysql_fetch_array($query)) {
        echo ("-". $row['id'] ."::". $row['gam_name'].);
    }

dan zit er ergens een fout in je script (Wanneer er een foutje in zit krijg je een lege pagina en dat right colum niet wil laden) heb je de sql ingevoerd?

EDIT:
    als iemand nog idee'en er voor heeft graag even doorgeven dan kan ik het script uitbreiden dat het ook iets belangrijker wordt in het spel.

Heb je wel iemand verbannen via ip, zo ja heb je de banditi source? wanneer je deze hebt moet deze in ipbans table komen (mits je hetzelf verandert hebt) verander anders in mijn script het stukje van ipbans naar ip.

wat jij wil ;) maar een tip, als je teminste beetje eerlijk tegen anderen wilt zijn (en tegen jezelf) zou ik je php rating over jezelf wel wat naar beneden halen (als je al niet zo'n query kan uitvoeren dan lijkt het me sterk dat je zo goed bent in php)

Hier het script om te trouwen in banditi het is nog vrij basic maar goed dan is de optie al beschikbaar je krijgt er nu tevens ook nog niks extra's voor. (idee'en hiervoor zijn altijd welkom)

doe dit in je phpmyadmin invoeren:

PHP
    ALTER TABLE `users` ADD `sex` TEXT NOT NULL 
    ALTER TABLE `users` ADD `marrage` TEXT NOT NULL

en sla deze code: http://pastebin.com/m6fdb3ede
    op als marriage.php en voeg deze in de "V3" map in. Je kan deze pagina dan bereiken via index.php?a=marriage

Greetz :)

ps. tevens post ik het hier vanweeg dat ik er (positief) commetaar op willen zodat ik het script kan verbeteren.

in je 2de code snippet herplaats vanaf regel 3 tot en met regel 36 met:

werkte voor mij ieder geval.
    [img]http://img33.imageshack.us/img33/7760/tempg.png[/img

EDIT;
    voor andere mensen deze staat in het bestand: familiebeheer.php

en bij het totale bestand moet je lijn 581 tot 595 herplaatsen.