veel optie's hoeft niet in het begin vind ik als ze maar uniek zijn of heel erg afwijkend zijn van de huidige crime games.
Posts by Patrick
-
-
PHP
Toon MeerCREATE TABLE `XXXXX`.`[roulet]` ( `id` TEXT NOT NULL , `owner` TEXT NOT NULL , `winst` BIGINT( 255 ) NOT NULL DEFAULT '0' ) ENGINE = MYISAM ; CREATE TABLE `XXXXX`.`[stats]` ( `user` TEXT NOT NULL , `datum` DATE NOT NULL , `inzet` TEXT NOT NULL , `file` TEXT NOT NULL , `uitsl` TEXT NOT NULL ) ENGINE = MYISAM ; ALTER TABLE `[users]` ADD `gespeelt` BIGINT( 255 ) NOT NULL DEFAULT '0'
herplaats de XXXX met je database naam
hier nog tekst overzicht:Citaat
[users]
cash
bank
gespeelt[roulet]
id = landnaam
owner
winst[stats]
user
datum
inzet
file = roulette
uitsl -
http://lotgd.net/ is het daar geen variant op alleen dan een veranderde naam?
-
apart maar mooi
-
misschien anders moet je maar even een pm sturen misschien kan ik de sql voor je namaken
-
pjirc is een manier om naar irc te connecten een vrij handige web module
-
of je gebruikt irc ? kan je nog een web client erbij bouwen
hartstikke simpel en werkt zeer goed. -
Ga tuts volgens en ga volgens web 2.0 methode werken dan komen je websites er al gelijk een stuk beter uit te zien nu lijkt met meer alsof het een website is die gemaakt is met paint. Daarnaast zijn de afmetingen van alles nogal wat groot zodat het een onoverzichtelijke site wordt.
Daarnaast zoals ik al heb gezegd gebruik web 2.0 style en je layouts zullen een stuk beter worden
-
-
-
met invite van iemand anders gaat het sneller, PM me maar als je invite wilt (ik heb er nog 14)
-
niels moet je even wachten ik heb ook best lang geleden aangevraagd en kreeg het gisteren pas binnen
-
Citaat van Killingdevil
Als iemand nog een invite over heeft, ik ben ook geïnteresseerd!
Doe me even een PM a.u.b., bedankt!
check je pm.
-
d0ne.
-
wat is jullie naam @ wave kan ik jullie toevoegen heb ik wat te doen in de les
-
Voor de mensen die het niet kennen:
wave.google.comwie heeft hier een account op, ja ik weet het, het is nog in prive beta maar misschien heeft iemand anders net als ik 4 maanden geleden een aanvraag gedaan en hem pas binnen gekregen
het ziet er mooi uit en werkt ook fijn
-
-
-
no problem
-
een row inserten met de prijzen kan je in je pma doen en dan invoegen.