Posts by Patrick
-
-
Intval is om een numerieke string om te zetten naar een integer, (dus als je bijv array() hebt zal er een 0 komen te staan.
http://nl.php.net/manual/en/function.ctype-digit.php
&
http://nl.php.net/manual/en/function.is-numeric.phpdaar zou is naar gaan kijken.
-
Hmm dat gaat het mij boven me kennis sorry dan kan ik je niet helpen
-
Staat je button in <form> </form>
zo ja kan je het toch met $_POST checken??
-
-
Tips:
- Zet de vragen in de database
- Sla de antwoorden op via een sessie of array
- Gebruik een goede if / elseif / else structuur
- Gebruik $_SERVER['REQUEST_METHOD]en als je er geen zin in hebt:
http://www.surveymonkey.com/ -
-
Mensjes,
Ik heb een mailtje gekregen van qdance, hierin staat een voucher waarmee ik zelf al 4 kaarten kan bestellen voor defqon1. De kaart verkoop begint pas op 17 april dus je hebt sowieso je kaartje.
Aangezien ik zelf niet kan aangezien ik dan weg ben, wil ik deze verkopen. Voor 50 euro geef ik je de voucher code waarmee je sowieso ernaar toe kan.
Voor de mensen die het niet willen geloven:
http://i42.tinypic.com/mlimol.pngen voor de mensen die het zelf willen kijken of je het kan bestellen:
http://defqon1-2010.tickets.q-dance.nl
click op volgende stap en je zal niet het scherm krijgen zoals op de screenshot -
Waarom niet gelijk de template parser er zo inbouwen dat het meerdere layouts kan ondersteunen??
-
17,5 en dan richting 100, moet je hem wel heeel goed afstellen en dan bedoel ik op tempratuur en windsnelheden etc dus dat is like elk half uur.
100 ga je meer richting de 20 a 21 inch mm
-
Geloof vrij weinig ervan dat die politie agent niet getest heeft op snelheid of dat nagekeken heeft wanneer er geen ID kan worden getoond wordt je vrijwel altijd mee gevraagd voor een uitgebreide scooter onderzoek op het politie bureau.
Onder andere voor:
- Snelheid
- Omgebouwde onderdelen
- Begrenzer
- Scooter wel van jou is -
weinig kans dat je door je vertanding 130 kan rijden
dan moet je minstens 80 CC hebben en een terugloop uitlaat die uitegeboord is zonder prop, daarnaast moet je geen vario ring hebben + nog wat andere kleine dingetjes..dus of je lult of die agent is egt te facking dom :p
-
knap dat je eronder uit gelult heb
normaal zo je hem in een vierkantje terug krijgen
maar rond de 70 euro dacht ik
-
-
Aardig systeem wat je vraagt het vergt ook wel wat uurtjes om te maken, ik persoonlijk denk dat ik er rond de 10 a 15 uur mee bezig ben met uurloon van 20;
10 / 15 x 20 = 200 / 300 euro
Daarnaast is facturatie systeem mogelijk via pdf of gewoon formulie als het via pdf gaat wordt het al een stuk moeilijker te maken
-
Lees dit ook even over:
Citaat
Waar moeten e-mailings vanaf 1 oktober 2009 aan voldoen?
4 september 2009 · 1 reactieOp donderdag 1 oktober geldt een nieuwe wet voor e-mailcommunicatie. Deze OPTA wetgeving richt zich op zakelijke, Business-to-Business e-mailings. Met de invoering hiervan zijn de regels gelijk aan die voor Business-to-Consumer.
Voor wie die denkt dat dit niet voor zijn organisatie geldt of interessant is, raad ik aan toch goed te kijken naar de nieuwe wet. Uiteindelijk wordt hiermee een kader aangegeven waar een e-mailcampagne minimaal aan moet voldoen.
UITGANGSPUNT
Per 1 oktober mag een organisatie geen ongevraagde, commerciële mailings meer sturen en binnen de databases moet alles ?opt-in? zijn. Degenen van wie je het e-mail adres hebt, moet toestemming hebben gegeven voor het toezenden van e-mail. Uitnodigingen om deel te nemen aan online enquêtes die een commercieel doel dienen, vallen bijvoorbeeld óók onder de nieuwe wet.
DOELGROEPEN
1. Prospects
Vanaf 1 oktober mag je de volgende contacten niet zomaar mailen:Contacten verkregen op basis van aangekochte adressenbestanden.
Contacten die bij de aanvraag van informatie ooit hiervoor een e-mail adres hebben achtergelaten, maar geen toestemming hebben gegeven voor vervolgmailings. Denk aan een (algemene) nieuwsbrief.
Degenen die ooit, tijdens een beurs of een ander evenement, hun visitekaartje hebben afgegeven.
2. Oud klanten
Een bedrijf dat langere tijd geen nieuwe bestelling heeft geplaatst, mag niet meer per mail worden benaderd.3. Bestaande klanten
Klanten mogen wél worden gemaild. Voorwaarden hiervoor zijn:de e-mailings moeten informatie bevatten over gelijksoortige producten en / of diensten die een klant heeft afgenomen. Mails over updates of een nieuwe versie van software zijn bijvoorbeeld toegestaan.
het moet duidelijk zijn waarvoor toestemming is/wordt gegeven. Wat voor mailings worden toegezonden en hoe vaak.
SCHONE LEIDe nieuwe wetgeving zorgt ervoor heel wat adressen uit een bestaande klantenbestand verloren gaan. Op zich niet erg, een database met echt geïnteresseerden is stuk waardevoller. Voor organisaties die met een schone lei moeten beginnen, volgen nog enkele tips.
1. Huidig adressenbestand
Breng een scheiding aan tussen klanten en niet-klanten2. E-mailing
Stuur voor 1 oktober een mailing naar je zakelijke adressenbestand:naar opt-in / bestaande klanten
Bevestig dat ze in je adressenbestand zijn opgenomen, dat ze met regelmaat een mailing ontvangen en waarover deze gaat. Bied ze de mogelijkheid om uit te schrijven. Deze uitschrijfmogelijkheid moet standaard op iedere e-mail staan.
naar geen opt-in / overige relatie
Vraag of ze geïnteresseerd zijn om met regelmaat een mailing te (blijven) ontvangen en waarover deze gaat. Vraag ze om zich hiervoor in te schrijven. Relaties / adressen die dit niet doen, zijn niet opt-in. Let op dat bij de inschrijfmogelijkheid het desbetreffende selectievlakje niet ingevuld / aangevinkt mag zijn.
3. Toekomstig adressenbestand
Om je adressenbestand in de toekomst aan te vullen kan het volgende worden gedaan:Bied een bezoeker op je website de mogelijkheid zich in te schrijven voor aanvullende informatie. Zorg voor een bevestiging per mail
Bied bij de aanvraag van een informatiepakket ook de mogelijkheid om andere informatie aan te vragen. Bied die mogelijkheid ook in de correspondentie naar een klant toe, bijvoorbeeld in een persoonlijke mail, brief, etc.
TOT SLOTOm je klanten en andere relaties op de hoogte te houden van jouw organisatie, product of dienst zijn er naast mailen veel andere mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld ook een RSS Feed. Het is altijd goed om je klanten hierin een keuzevrijheid te bieden.
Kortom haal je msn invite eruit zodra iemand het gebruikt kan jij in straf recht worden gezet aangezien de mensen die het mailtje krijgen zichzelf nooit hebben aangemeld om dit emailtje te ontvangen.
-
Het is een begin van mijn database class en natuurlijk even net als we zijn begonnen door de andere OO'ers hier laten raten:
PHP
Toon Meer<?php /** * @author Patrick rennings * @copyright 2010 */ Class Database { protected $_connect; protected static $_connection_type; public function __construct ( $hostname, $username, $password = null, $database, $ctype ) { if ( !is_int ( $ctype ) ) { throw new exception ( ' Connection type is not an integer. (Line 17) ' ); } elseif ( $ctype != 1 OR $ctype != 2 ) { throw new exception ( ' Connection type is not correct. (Line 22) ' ); } elseif ( !is_string ( $hostname ) OR !is_string ( $username ) OR !is_string($datbase) ) { throw new exception ( ' Connection parameters arnt integers (Line 26) ' ); } else { self::$_connection_type = $ctype; if ( self::$_connection_type == 1 ) { $this->_connect = mysql_connect( $hostname, $username, $password ); if ( ! $this->_connect ) { throw new exception ( ' SQL connection could not be established. (Line 36) ' ); } if ( ! mysql_select_db($database, $this->_connect) ) { throw new exception ( ' Database connection could not be established. (Line 42) ' ); } } if ( self::$_connection_type == 2 ) { $this->_connect = new mysqli ( $hostname, $username, $password, $database ); if ( ! $this->_connect ) { throw new exception ( ' SQL connection could not be established. (Line 36) ' ); } } } } public function SqlQuery ( $QryLine ) { if ( self::$_connection_type == 1) { $DbQuery = mysql_query ($this->_connect, $Qryline ); if ( ! $DbQuery ) { throw new exception ( ' Mysql error accured ' . mysql_error ( ) ); } else { return $DbQuery; } } if ( self::$_connection_type == 2) { if ( ! $DbQuery = $this->_connect->query( $QryLine ) ) { throw new exception ( ' Mysqli error accured ' . $this->_connnect->error ); } else { return $DbQuery; } } } } ?>
-
-
[offtopic]@ Willem als je niks nuttigs kan toevoegen aan dit topic, zeg dan gewoon niks afzeiken kan iedereen en jij bent daar echt hard mee bezig [/offtopic]
Tegenwoordig is OSBanditi ook niet meer aan te raden te gebruiken aangezien er duidelijk aan is gegeven dat de flash bestanden etc niet legaal zijn om te gebruiken, Gebruik Criminolz, die is op het moment tog het beste in gebruik en daar heb ik nog geen problemen gehoord over het inloggen ervan.
Daarnaast het OSBanditi login probleem ligt meestal van de bij de server instellingen niet goed staan of dat er iets niet goed aangemaakt aangezien de programmatie te oud is.
-