Posts by Patrick

@ cruelty, dat is dus echt onzin wat je nu zegt, heeft niks te maken met welk probleem hij heeft ...

Daarnaast je zegt zelf al de if die je moet gebruiken die kan je toch bovenaan in je programmatie zetten en wanneer de if niet wordt voldaan dat hij die melding geeft?

Mensjes,

Ik heb een mailtje gekregen van qdance, hierin staat een voucher waarmee ik zelf al 4 kaarten kan bestellen voor defqon1. De kaart verkoop begint pas op 17 april dus je hebt sowieso je kaartje.

Aangezien ik zelf niet kan aangezien ik dan weg ben, wil ik deze verkopen. Voor 50 euro geef ik je de voucher code waarmee je sowieso ernaar toe kan.

Voor de mensen die het niet willen geloven:
    http://i42.tinypic.com/mlimol.png

en voor de mensen die het zelf willen kijken of je het kan bestellen:

http://defqon1-2010.tickets.q-dance.nl
    click op volgende stap en je zal niet het scherm krijgen zoals op de screenshot :)

17,5 en dan richting 100, moet je hem wel heeel goed afstellen en dan bedoel ik op tempratuur en windsnelheden etc dus dat is like elk half uur.

100 ga je meer richting de 20 a 21 inch mm

Geloof vrij weinig ervan dat die politie agent niet getest heeft op snelheid of dat nagekeken heeft wanneer er geen ID kan worden getoond wordt je vrijwel altijd mee gevraagd voor een uitgebreide scooter onderzoek op het politie bureau.

Onder andere voor:
    - Snelheid
    - Omgebouwde onderdelen
    - Begrenzer
    - Scooter wel van jou is

weinig kans dat je door je vertanding 130 kan rijden :P
    dan moet je minstens 80 CC hebben en een terugloop uitlaat die uitegeboord is zonder prop, daarnaast moet je geen vario ring hebben + nog wat andere kleine dingetjes..

dus of je lult of die agent is egt te facking dom :p

Aardig systeem wat je vraagt het vergt ook wel wat uurtjes om te maken, ik persoonlijk denk dat ik er rond de 10 a 15 uur mee bezig ben met uurloon van 20;

10 / 15 x 20 = 200 / 300 euro

Daarnaast is facturatie systeem mogelijk via pdf of gewoon formulie als het via pdf gaat wordt het al een stuk moeilijker te maken

Lees dit ook even over:

Kortom haal je msn invite eruit zodra iemand het gebruikt kan jij in straf recht worden gezet aangezien de mensen die het mailtje krijgen zichzelf nooit hebben aangemeld om dit emailtje te ontvangen.

Het is een begin van mijn database class en natuurlijk even net als we zijn begonnen door de andere OO'ers hier laten raten:

[offtopic]@ Willem als je niks nuttigs kan toevoegen aan dit topic, zeg dan gewoon niks afzeiken kan iedereen en jij bent daar echt hard mee bezig [/offtopic]

Tegenwoordig is OSBanditi ook niet meer aan te raden te gebruiken aangezien er duidelijk aan is gegeven dat de flash bestanden etc niet legaal zijn om te gebruiken, Gebruik Criminolz, die is op het moment tog het beste in gebruik en daar heb ik nog geen problemen gehoord over het inloggen ervan.

Daarnaast het OSBanditi login probleem ligt meestal van de bij de server instellingen niet goed staan of dat er iets niet goed aangemaakt aangezien de programmatie te oud is.