jou code gaat sowieso niet werken mist een t en een ) dus dat zal al wel fout gaan maar anyways, dan snap ik nog niet waarom je een preg_match voor zo iets zou moeten gebruiken als je de functie al standaard in php hebt ingebouwd zitten >_>?
Posts by Patrick
-
-
@brokentrack
als je informatica student bent en je gaat het nu zeggen dat het fout is zou ik toch wat beter gaan opletten in de les aangezien jij er in dit geval aardig naast zit.
quote van php.net:
CitaatChecks if all of the characters in the provided string, text, are numerical.
en dat is ctype_digit wanneer je dus een ! ervoor zet dan is het dus de functie omgekeerd.
Though kan je hier echter beter ctype_alpha voor gebruiken om zo te controleren of net als een preg_match [a-zA-Z] wordt gecontroleerd.
aka een preg_match is aardig onnodig voor deze functionaliteit zorgt er alleen maar voor dat de load van de website vertraagd wordt (het zal niks uitmaken maar toch, altijd zo snel mogelijk houden! :))
-
Waarom zou je een php api willen als de jquery api's meer dan goed werken en die ook helemaal aanpasbaar zijn naar jou wensen??
-
Met html + css?
-
dan maak je jezelf klikbaar?
Daarnaast is er genoeg support te krijgen hoe je zelf php met de twitter api kan laten werken -
http://www.google.nl/#sclient=…pbx=1&fp=3a67ad8e8cfbf89b
hf integrating, google het 8ste wereld wonder echt :x
-
-
wait licht het nu aan mij of zit je 2x de zelfde hosting aan te bieden :')?
-
srvx heeft eigen db structuur dus dat maakt niet zoveel uit, daarnaast krijg je dus gewoon terminal acces tot de server?
-
aka je krijgt terminal acces tot de server, dan kan je naast irc server dus ook igg apache installeren?
-
En als ik een andere service geinstalleerd wilt hebben zeg maar evil undernet srvx extended? Kan dat ook gedaan worden in plaats van dat rotzooi alle anope of is het een windows ircd :x?
-
ircd is gewoon een standaard woord voor irc deamon aka een irc server en wat weer een chat protocol is. ircx is een ircd zelfs als ircu
irc deamon though vreet veel bandwidth als je aardig wat users er op hebt zitten :x
-
Ik vind het wel leuk dat het ook is geplaatst wordt op CP zo kan je er hier ook over discussiëren wat er in de wereld gebeurd
-
grafisch: 8/10
overzicht: 9/10Verbetering:
Menu items, tekst wat duidelijker maken met verschillende kleur is nu nog iets wat onduidelijk naar mijn mening.Extra:
een mooi layout met veel potentie als je hem goed gebruikt! -
Met beide float: left; krijg je beide divs naast elkaar of dit nu met right of left wordt gedaan maakt niet zoveel uit, wanneer je float: left; & float: right; gebruikt worden 2de divs over de volledige breedte van de parent div gedaan wanneer bijde float: left; zijn worden ze naast elkaar gezet zonder "wit" ruimte.
-
*vertrekt alvast*
ik kan je wel wat aanbieden -
zoek in je php.ini naar:
short_open_tag en verander dit naar:Citaatshort_open_tag = On
-
-
phpbb?
-