Posts by Patrick

PHP
    $query = mysql_query('SELECT * FROM spelers ORDER BY rand() LIMIT 1');
    $result = mysql_fetch_assoc($query);

echo 'Je hebt gestolen van: ' . $result['username'];

tijdelijk terug met een actie voor 3 euro per lay. (overschrijving!)
    Wanneer stop deze? wanneer ik vind dat ik weer genoeg layouts heb gemaakt om mn kennis nog wat op te krikken!

De meeste drivers worden idd automatisch geinstalleerd, daarin tegen zal windows een standaard driver gebruiken om de grafische kaart etc te herkennen, ik zou altijd zeker bij een grafische kaart de driver installatie van de officiele fabrikant downloaden om dat daar meestal (Zeker bij nvidia) een extra programma'tje bij zit waardoor je meer in kan stellen.

Dit omdat ernaast nog meer kan geboden worden dan alleen geld (ieder geval naast geld zijn er nog meer handelingen die vericht kunnen worden)

de BIN is wanneer iemand hem gewoon wilt hebben, veiling is hierbij niet nodig.

Citaat

91.213.214.243

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domeinnaam is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server. U heeft in uw klanten panel DNS beheer voor deze domeinnaam aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele server.

valt weinig aan te deface'n? :x

zolang het niet ver onder het start bod zit is er geen punt.
    Daarnaast @ skynet, debug is voor mij handig wanneer variables worden doorgegeven van het .php bestand naar de .tpl bestanden. Zo kan ik zien wat er in welke variable staat en bij nodig waar de smarty engine op vast loopt (foutief gebruikt van een enkele {if} of dergelijk)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.02.11 00:43:36:
    small bump, robin laat niks van zich horen.

http://noxxie.nl/portfolio/ front
    http://noxxie.nl/portfolio/admin back end

login: Noxxie
    ww: test

(doe niet zo kinderachtig om het ww te veranderen :x)

Buynow: 500.-
    Start: 150.-
    opbieden met: 20.-

Geen veiling, though tot ik het een mooi bod vind aka TEAB ;)

layout + programmatie.

Features:

Blog
    Testimonials
    portfolio
    logboek (wie wat heeft gedaan in admin panel)
    gebruikers systeem (met level systeem)
    contact (verzonden naar email en in db opgeslagen net zo netjes ;))
    overons pagina editbaar (via admin panel)

hierboven alles via admin panel aanpasbaar, aanpassingen kunnen voor overhandiging te maken zijn (als deze ingrepen niet te groot zijn)

owh en template systeem smarty is erin gebruikt

wup wup:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

had ik nog liggen van een ver verleden :x zo ziet de interface er dus en kan je bepaalde handelingen zien met phpdesigner

tegenwoordig is in hd ook wel zwaardere bass te vinden :) ik vind hem nice :)

though af en toe wordt en geluid wat zachter en dan weer harder :x en nee ik kom niet aan mn speakers

Voor 2x aangemeld kan het ook zijn dat je via hotmail aangemeld bent aangezien deze tegenwoordig ook 1 of andere vage chat functie heeft laat deze zich ook zelf zien dat hij aangemeld is op msn. (Aka dus 2 locatie's, msn live messenger en je internet browser met hotmail)

php designer ftw.

XDebuger support, voor als je OO wilt gaan programmeren is de features voor PHP documentator ingebouwd, live functie's bekijken hoe je ze moet invullen (popup erboven) en nog veel meer functie's. Start velemale sneller op dan dreamweaver die naar mijn mening ook nog is een irritante interface heeft (zowel cs4 als cs5)

Daarnaast heeft PHPDesigner SVN ondersteuning ingebouwde FTP browser (handig voor live editing) automatische error melder in de codering. Ondersteund frameworks voor zowel php als javascript (inclusief JQuery, mootools Dojo en prototype).

Aka een iets uitgebreider programma dan dreamweaver en notepad++ voor beginners miss notepad++ maar de werking van phpdesigner is velemale beter voor beginners vanwege de automatische functie melding hoe te gebruiken.

Intel QuadCore
    SATA 500gb 7200rm
    4gb DDR3
    NVIDIA Quadro 380
    19" led full hd + 27" led full hd + 40" led full hd (net nieuw :D)

BR brander + dvd+r brander.
    Hauppauge WinTV-HVR-900 (tv kaart)

inner join sql command gebruiken zoals hiervboven door riicky al gezegd is, is de meeste slimste oplossing die er is, vraag me meer af waarom je de schade in een aparte tabel zou willen hebben maar ooke (c)

Het gaan op dat hij een non numerieke string wilt controleren, een achternaam is maar 1 naam "van der veek" bijvoorbeeld is "van der" toch echt een tussenvoegsel en is "veek" de achternaam :)