Posts by Patrick

i7 is overrated 4 sure, als je niet highend gaat gamen en als je dat zelfs nog doet is een i5 2500k boxed prima voor alles wat je nodig hebt, tenzij je zwaar 3d gaat modellen is een 2011 socket ook niet nodig. Het is allemaal het nieuwste van het nieuwste maar een i5 processor kan je nog zeker wel 5 jaar mee vooruit.

verder een moederbord met 8 ram sloten? hoeveel gig wil je er in duwen? met 4 sloten kan je er al maximaal 32gig uithalen en jij wilt er dan nog een schepje bovenop doen naar 64gig? een 4 sloten ram is meer dan genoeg.

ik zou eens naar de msi moederborden kijken, en vergeet niet een kast moet ook compatible zijn met het boardboard als er front usb aansluitingen opzitten.

Slicen is niks meer dan oefenen en oefenen, google heeft me hierbij heel erg geholpen. Tips die ik heb is vooral structuur inbrengen in je css, het moeilijkste is niet de vlakken maar de onmogelijke dingen die designers af en toe maken.

Zoals een navigatie :p
    Ik kan je nu niet helpen maar kan wel inplannen dat ik via skype + teamviewer kan meehelpen

check je echo's, meerendeel is zo gedaan:

echo "";

terwijl wanneer html gebruikt wordt het slimmer is zo te doen:

echo '';

like:
    echo "<div class="dark"><font color="green" style="font-weight: bold">Er is geld overgemaakt aan rekening " . $_POST['nummer'] . ".</font></div>";

naar:
    echo '<div class="dark"><font color="green" style="font-weight: bold">Er is geld overgemaakt aan rekening ' . $_POST['nummer'] . ' .</font></div>';

didnt know that...

nahja het is vrij irritant dat het zo gebeurd, opeens zonder melding dat fbi er een onderzoek naar had lopen maar dan kom je weer; dan is de fbi niet echt nuttig.. true.

Maar ben benieuwd hoe dit gaat aflopen vooral dat met megaupload is erg opgeblazen :P

dude jij bent snel :'),
    tweakers.net weet het nog niet eens :P whaha ^^

nahja ieder geval, zo wel f*cked zijn als het zo is, kwestie van tijd tot alle hosting partij'en dan aan de beurt zijn.

Voor de 2 hierboven, stuur de psd naar mijn PM dan kan ik verder naar kijken of de uitdaging niet te zwaar is en of ik deze kan voltooien! :)

uit de database halen hoeveel geld hij contant heeft, kijken hoeveeel de prijs van het item wat je wilt kopen

PHP
    // Round 3.459 to 3, round 3.5392 to 4
    $totalCost = round($totalMoney / $ItemMoney);

Ja we zijn er weer, aangezien ik op het moment mijn css + html skilz verder wil opkrikken doe ik layouts slicen voor...

niets :)

en ja komen iedereen weer van "Ja dat kan je niet want dan krijg je slecht werk", wat maakt het uit? Jij geeft je layout en als hij niet goed is kan je hem altijd nog betaald laten slicen, daarin tegen help je wel een persoon de fijne kneepjes van css + html te leren.

Daarbij komt ingeval van jquery of javascript dat ik me daarin ook verder wil verdiepen dat ik dit erook bij doe (Though doe ik dit wel tegen een meerprijs van +/- 5 euro)

Dus... layouts kunnen gestuurd worden via pm, en bij mij geld wie het eerst komt wie het eerst maalt, en moeilijke layouts zal ik ook zeggen dat ik deze niet kan maken.

Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mezelf aan als programmeur voor alle doeleinden als het gaat om programmeren van websites dit kan zijn van het omzetten van een image naar een website layout in css / html / javascript of het verwerken van een script in een bestaand script.

Voorbeelden van slicing:
    http://junk.noxxie.nl/slice/shootme/
    http://junk.noxxie.nl/slice/CJDesign/
    http://junk.noxxie.nl/slice/MCProjects/
    http://junk.noxxie.nl/slice/Thuglife/

Verder, kijk ik per opdracht wat ik vraag voor de layout aangezien ik vind dat elke layout zijn eigen moeilijkheden heeft en sommige geen moeilijkheden heeft en daardoor kan het zijn dat er teveel of te weinig gevraagd wordt dus ik kijk per layout wat de prijs er voor is. Dit is altijd een xx-low of xx-mid bedrag.

Voor programmeren is het ook varierend wat ik er voor vraag, aangezien elk script anders in elkaar zit of anders gemaakt moet worden het onderstaande doe ik:

- inbouwen
    - zelf maken
    - module maken
    - website integreren

Voorbeelden zie je hier live op criminalspoint en verder op chairsathome.nl, diabetesenwerk.nl en verder voor meerdere websites kleine dingetjes zoals het namaken van functies van andere sites tot ideeén van een klant omzetten naar een werkend script.

Vragen kunnen altijd via PM gesteld worden en opdrachten tevens ook. Ik hoor snel van jullie! :)

Mvg,
    Patrick R.

zo werkt bij mij en dan dat is de structuur zo:

index.html
    --> images (map)

ik heb hem nu zelf helemaal getest :)