Dat is pas kennis van css en html! love it
Posts by Patrick
-
-
-
-
dan nog een tip van mij
probeer tabellen zoveel mogelijk te vermijden.Tabellen zoals je deze nu gebruikt is niet echt nodig :). makkelijk met op te lossen door middel van een div.
-
PHP
Toon Meer// Check if $_GET is used and NOT empty if ( isset( $_GET[ 'pnr' ] ) && !empty( $_GET[ 'pnr' ] ) ) { // Make it an integer $start = intval( $_GET[ 'pnr' ] ); } else { $start = (int) 0; } // waarvoor is dit? (de * 5 dan?) $start = $start * 5;
try that, vanwege dat nul eruit komt wordt de $_GET niet goed gehandeld, wordt deze wel weergeven in je adres balk?
-
Ik kan er ieder geval niet op, echter gaat het alleen om een DNS blokkade verder kun je dus wel nog via IP adres erop komen of andere websites die er naartoe linken.
TPB offline gehaald? Ze hebben de deuren opgezet voor leken om verder te kijken.
-
boven $ophalen = ..;
aangezien het lijkt dat de limit niet goed werkt als je dezelfde reactie's krijgt. aka lijkt of $start niet goed zijn werk doet. -
en als je een echo doet van $start als je naar pagina 2 gaat, wat is het resultaat er dan van?
-
http://junk.noxxie.nl/desktop.png
zo strak mogelijk proberen te houden!
(Net een 2de 24" monitor aangeschaft :D) -
-
Ik vind het een mooie layout! Spreekt me goed aan. Verder vind oke de achtergrond wel Nice :)!
-
Chrome, easy to use.
-
Zo had je ze toch echt ontworpen :p
-
Mag ik vragen wat er dan tegen valt?
-
Tip: slice vooral NIET met de photoshop slice tool, krijg je waardeloze resultaten als je het mij vraagt + meer dan 3kwart kan je bereiken met puur css, wat in mijn ogen weer beter is en meer aanpasbaar maakt.
Verder is het oefenen het sleutel wordt niemand kan er echt een goede tuturial overschrijven vanwege dat elke layout anders is en anders ingedeeld moet worden aangezien er met dingen rekening gehouden moet worden zoals grote van een block of er gebruik wordt gemaakt van dynamisch content, welke blocks moeten er links / rechts staan uitlijning etc etc.
Het is vooral veel prutsen met je eerste layouts tot je er op een gegeven moment achter komt dat je css blijft ramen en dat het opeens lukt :)!
-
deze code had ik een tijdje terug gevonden; werkte voor mij ook naar hotmail, al vind ik hotmail sowieso minder met email afhandeling:
PHP
Toon Meerfunction send_mail($fromname, $emailaddress, $fromaddress, $emailsubject, $body, $fileattach = false) { # Is the OS Windows or Mac or Linux if (strtoupper(substr(PHP_OS,0,3)=='WIN')) $eol="\r\n"; elseif (strtoupper(substr(PHP_OS,0,3)=='MAC')) $eol="\r"; else $eol="\n"; $mime_boundary_1 = md5(time()); $mime_boundary_2 = "1_".$mime_boundary_1; $mail_sent = false; # Common Headers $headers = ""; $headers .= 'From: '.$fromname.'<'.$fromaddress.'>'.$eol; $headers .= 'Reply-To: '.$fromname.'<'.$fromaddress.'>'.$eol; $headers .= 'Return-Path: '.$fromname.'<'.$fromaddress.'>'.$eol; // these two to set reply address $headers .= "Message-ID: <".$now."webmaster@".$_SERVER['SERVER_NAME'].">".$eol; $headers .= "X-Mailer: PHP v".phpversion().$eol; // These two to help avoid spam-filters # Boundry for marking the split & Multitype Headers $headers .= 'MIME-Version: 1.0'.$eol; $headers .= "Content-Type: multipart/mixed;".$eol; $headers .= " boundary=\"".$mime_boundary_1."\"".$eol; $msg = ""; # Building Message Body $msg .= "--".$mime_boundary_1.$eol; $msg .= "Content-Type: multipart/alternative;".$eol; $msg .= " boundary=\"".$mime_boundary_2."\"".$eol.$eol; # Text Version $msg .= "--".$mime_boundary_2.$eol; $msg .= "Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1".$eol; $msg .= "Content-Transfer-Encoding: 8bit".$eol; $msg .= strip_tags(str_replace("<br>", $eol, $body)).$eol.$eol; # HTML Version $msg .= "--".$mime_boundary_2.$eol; $msg .= "Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1".$eol; $msg .= "Content-Transfer-Encoding: 8bit".$eol; $msg .= str_replace($eol, "<br>", $body).$eol.$eol; # Finished Message Body $msg .= "--".$mime_boundary_2."--".$eol.$eol; # Begin Adding Attachments if ($fileattach) { for($i=0; $i < count($fileattach); $i++) { if (is_file($fileattach[$i]["file"])) { # File for Attachment $file_name = substr($fileattach[$i]["file"], (strrpos($fileattach[$i]["file"], "/")+1)); $handle=fopen($fileattach[$i]["file"], 'rb'); $f_contents=fread($handle, filesize($fileattach[$i]["file"])); $f_contents=chunk_split(base64_encode($f_contents)); //Encode The Data For Transition using base64_encode(); //Remove file unlink($fileattach[$i]["file"]); # Attachment $msg .= "--".$mime_boundary_1.$eol; $msg .= "Content-Type: ".$fileattach[$i]["content_type"].";".$eol; $msg .= " name=\"".$file_name."\"".$eol; $msg .= "Content-Transfer-Encoding: base64".$eol; $msg .= "Content-Disposition: attachment;".$eol; $msg .= " filename=\"".$file_name."\"".$eol.$eol; // !! This line needs TWO end of lines !! IMPORTANT !! $msg .= $f_contents.$eol.$eol; } } } # Finished $msg .= "--".$mime_boundary_1."--".$eol.$eol; // finish with two eol's for better security. see Injection. # SEND THE EMAIL ini_set(sendmail_from, $fromaddress); // the INI lines are to force the From Address to be used ! if (mail($emailaddress, $emailsubject, $msg, $headers)) $mail_sent = true; ini_restore(sendmail_from); return $mail_sent; }
-
Daar leer je niet echt veel mee, als je het eerst zelf probeert en als het dan niet werkt wil ik je gerust helpen, maar probeer het eerst zelf
-
je hebt toch alle $_POST parameters?
$_POST['user_email'] = $to,$subject kan je zelf invullen
$message ook.aka je hebt alles wat je nodig hebt, zet hem na het invoeren van je database, vanuit daar kan je een email sturen en dan weer een link naar activatie meegeven, met een random generated key waardoor het account actief wordt :)?
-
als je de voorbeelden kijkt:
PHP
Toon Meer<?php $to = '[email protected]'; $subject = 'the subject'; $message = 'hello'; $headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" . 'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" . 'X-Mailer: PHP/' . phpversion(); mail($to, $subject, $message, $headers); ?>
dan is het toch niet echt moeilijk?
-
zou je denken?
Nee als een rechter het bepaald zal het ook wel gebeuren ;). Ben benieuwd wat er in hoger beroep uit komt nu de 2de kamer zichzelf er ook mee gaat bemoeien.