Posts by Patrick

Zoals de topic titel zegt :)
    ik bied hierbij 1 gratis slice aan, dit aan de gene die mij kan overtuigen waarom deze gesliced moet worden! :)

PHP
    [b]Link:[/b]
    [b]Reden:[/b]

Voorbeelden?
    Als je het niet vertrouwd of ik het goed doe, post niet :)!

Ik kies er 1 uit over 3 dagen :)

dan nog een tip van mij ^^
    probeer tabellen zoveel mogelijk te vermijden.

Tabellen zoals je deze nu gebruikt is niet echt nodig :). makkelijk met op te lossen door middel van een div.

try that, vanwege dat nul eruit komt wordt de $_GET niet goed gehandeld, wordt deze wel weergeven in je adres balk?

Ik kan er ieder geval niet op, echter gaat het alleen om een DNS blokkade verder kun je dus wel nog via IP adres erop komen of andere websites die er naartoe linken.

TPB offline gehaald? Ze hebben de deuren opgezet voor leken om verder te kijken.

Tip: slice vooral NIET met de photoshop slice tool, krijg je waardeloze resultaten als je het mij vraagt + meer dan 3kwart kan je bereiken met puur css, wat in mijn ogen weer beter is en meer aanpasbaar maakt.

Verder is het oefenen het sleutel wordt niemand kan er echt een goede tuturial overschrijven vanwege dat elke layout anders is en anders ingedeeld moet worden aangezien er met dingen rekening gehouden moet worden zoals grote van een block of er gebruik wordt gemaakt van dynamisch content, welke blocks moeten er links / rechts staan uitlijning etc etc.

Het is vooral veel prutsen met je eerste layouts tot je er op een gegeven moment achter komt dat je css blijft ramen en dat het opeens lukt :)!

deze code had ik een tijdje terug gevonden; werkte voor mij ook naar hotmail, al vind ik hotmail sowieso minder met email afhandeling:

je hebt toch alle $_POST parameters?
    $_POST['user_email'] = $to,

$subject kan je zelf invullen
    $message ook.

aka je hebt alles wat je nodig hebt, zet hem na het invoeren van je database, vanuit daar kan je een email sturen en dan weer een link naar activatie meegeven, met een random generated key waardoor het account actief wordt :)?