Posts by Patrick

Zoals ik het nu zie als ik het lees heb je een taal bestand die je include via een manier waarop er language variables onstaan. Die wil je aanpassen via een aparte pagina in je ACP.

Aka not done.

Wanneer je een interface wilt creëren voor het vertalen van je website zal je het toch echt op moeten slaan in je database. Hierdoor kan je dan weer een cache creëren die de load van je website verlaagt.

Anyway, slimste is een database tabel aan te maken waar in je je language variables opslaat en die zo uit de database haalt :-). Dan kan je er voor zorgen dat het makkelijk vertaalbaar is online :).

op themeforest kan je ook met ideal betalen ^^ kwam ik vorige maand ook achter, ieder geval als je in nl woont, is dat wel makkelijker lijkt me :)

crimesource was zover ik weet ook al niet helemaal openbaar wel een redelijke opensource community die het teminste voor elkaar kreeg om het een redelijk tijdje overeind te blijven, dus ik ben benieuwd als ik er wat uit ontstaat hoe het loopt.

Ik zie jou nog niet zo makkelijk windows namaken? :x nahja ik vind het allemaal wel meevallen wat ze daar allemaal doen. Stevig OS hebben ze nu wel neer gezet vind ik waarom altijd dat gemiep erover?

*
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

me gusta

Oke dat snap ik dus echt niet :P wat je nu zegt, ik snap wel van de +ao het shizzle, (geef mij alleen maar +o en +v maar goed.. :P) maar als je alleen de nick opslaat waarom compare je dan 2 nicks en niet gewoon 1?

article.php?id=$row['article_id']?

dan heb je een $_GET['id'];
    met id van het aangedrukte article en kan je vanuit daar query schrijven om alles te laten zien

Maar je voegt ieder zoals ik het zie telkens een * of ! toe om het te controleren? Wat in mijn oogzicht dan weer niet klopt?

als ik inlog begint het gelijk al goed ^^:

Citaat

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/deb48820/domains/barzini.nl/public_html/v2/index.php on line 512

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/deb48820/domains/barzini.nl/public_html/v2/index.php on line 520

voor de rest netjes, maar niet mijn smaak qua design helaas :x

alleen de !admin lijkt me in aanmerking te komen, waarom hij die niet pakt zie ik ook niet helemaal in de rest klopt omdat je de ! + * toevoegd aan de al bestaande nick, en voor zover ik weet wordt met raw gegevens niet Nick meegegeven maar echt alleen de nick en niet de status van die persoon (in raw even van irc dan als ik me goed herinner).

Verder de isOp() is een functie neem ik aan die zelf is geschreven, hoe wordt daar gekeken of hij wel de goede rechten heeft.

edit;
    owh wait;

hoe kan isAdmin gelijk staan aan regularUser?
    Met de code zoals jij erboven doet met .equal of sla ik nu echt 100% de plank ernaast :')?

@truecrime, totaal niks mee te maken.

Je kan in de de td's een style item meegeven zoals je nu hebt:

PHP
    <td colspan="2">

Kan je van maken:

PHP
    <td colspan="2" style="background-color: #ff0000;">

dan wordt de achtergrond rood (Beetje overdreven maar you get the point)

Verder kan je dit ook in een stylesheet verwerken, aka met iets als dit:

PHP
    td .background {
    background-color: #ff0000;
    }

en dan in je code het zo neer te zetten:

PHP
    <td colspan="2" class="background">

:)

dus, als jij iets negatiefs over CP zomaar wilt zeggen omdat jij dat goed lijkt moet dat maar kunnen;

http://nl.wikipedia.org/wiki/Smaad <-- zie ik als smaad, en om dat even zoals jij het over het wetboek hebt:

setInterval(); kan erbij helpen om het niet elke seconde te laten doen maar zoals L.Groot als zegt elke 15 seconde daarnaast kan je ee n functie aanmaken waarmee je met setInterval(); kan aanroepen :)

nog even een toevoeging wat mij dan zelf slimmer lijkt, ipv overal connection.php neer te gaan zetten, kun je ook het path van de include aanpassen naar een al bestaand connection.php bestand. Wanneer je nu je connectie vars moet veranderen moet je dat ik dik 3 a 4 bestanden doen, onhandig als je het mij vraagt.

Wie heeft hem vrij gegeven onder welke licentie is hij vrijgegeven, als we dan toch over allemaal gerechtelijke zaken gaan praten?

Deze source is vrijgegeven, weet iemand nog wel door wie die is vrijgegeven, en zo ja hoe deze persoon deze source heeft vrijgegeven (welke licentie?) Wanneer je dat weet, weet je wat je er wel en niet mee mag doen :). (er zijn verschillende soorten "opensource" licentie's)