Posts by Patrick

als je alleen SELECT id doet zal je een error krijgen om dat je dan alleen resource terug krijgt met een "array" erin waar alleen het id wordt meegegeven niet de rest aangezien je die niet mee selecteert (vanwege daar de SELECT). als je SELECT * FROM doet selecteer je alles van die table row.

en als je SELECT id,email FROM dan zal hij het beter doen :)

- Wat heb je gedaan op hetzelf proberen op te lossen?
    - Welke source gebruik je?
    - Waar denk je dat het aan ligt?
    - Eventuele stukken scripts waar het aan ligt?

Verder kunnen we er niks aan doen zolang je niet meer informatie verstrekt over hoe of wat je gebruikt.

En wat gebruikt het grootste gedeelte php designer, en vind ik Opzich best grappig aangezien ik zeker weet dat bijna iedereen deze neemt voor de syntax highlight en niet voor de rest van de functies wat dus jammer is zoals code snippits, phpdoc, class writing, svn build in, ftp support.

Vrij handige tools waardoor veel omstreden gedachten gangen worden vermeden ik ben zelf met netbeans verder gegaan puur vanwege het project management systeem die alles voor mezelf bij houd inclusief versie beheerd (lokaal, van elk bestand) en de heerlijk makkelijke interface :)

Als mensen deze layout willen verkopen en een ander roept dat de layout van hem is gaan we even eerst bewijzen naar een moderator brengen wie de rechtmatige eigenaar is voor dat we verder gaan.

tot die tijd,
    locked!

Rick natuurlijk ook namens mij thx voor al je inzet die je gedaan heb :)! We waren het dan niet altijd met elkaar eens maar is later igg wel weer goed gekomen (denk ik ^^?)

Thx! :cheer:

Lange tijd eingelijk mezelf niet meer bezig gehouden met puur OO schrijven en ik dacht zelf ik mezelf is interfaces gaan aanleren is toch ook leuk :-).

Kan iemand zeggen of ik op de goede weg zit en of er verbeteringen kunnen komen, opbouwend is goed afkrakend ook met onderbouwing.

Mensen die er weinig of geen verstand van af hebben gerne ook niet te reageren :)..

ps. exception class is nog niet geschreven en zal waarschijnlijk soort van system_exception worden :-).

ps ps. Ik weet dat het very basic is geen holders and stuff maar ik wil erst mn basic goed hebben voor ik lekker ga prutsen met uitbreiden.

Regel 80;

PHP
    if(mail($ToEmail,$header, $Message, "From:".$admin_email."nContent-type: text/plain; charset=utf-8n")){
                    redirect("index.php",$_language->module['register_successful'],3);
                    $show = false;
                }

en op regel 79;

PHP
    $Message = str_replace(Array('%username%', '%password%', '%activationlink%', '%pagetitle%', '%homepage_url%'), Array(stripslashes($username), stripslashes($pwd1), stripslashes($activationlink), $hp_title, $hp_url), $_language->module['mail_text']);

Zoals je ziet wordt de tekst zelf opgehaald vanuit een taal bestand (mail_text) met variables die worder neer gezet als: %iets% aka als je nog niet wilt toevoegen zal je het in dat talen bestand moeten toevoegen (en als je een extra link zou willen toevoegen).

Als je in het script zelf kijkt zul je het vgm al vrij snel vinden vanwege dat dit wel zal aangegeven zijn als $txt = ; of $body = ;.

Wat je ook kan doen is zoeken met ctrl + f naar de tekst in het bestand het toevoegen van tekst ervan is dan gewoon een string aanpassen :).