ik ook:)
Posts by az
-
-
MERRY X_MAS(CHRISTMAS TOO YOU ALL!
(jaja het is al 25 december i'm the first)! -
demo acc doet het niet meer:O
edit: hoofdletetrs vergeten xD -
Hoop dat hij wint:) schumacher is gewoon was the best, still the best will be the best!
-
-
Pim, is hier al een tijdje en wat ik allemaal heb gezien heeft pim genoeg kennis!
om nu terug te komen: Anton en Mitch 1e versie webtiger als basis hebben ze helemaal unbugged etc ze zijn er mee door gegaan cp versie 2 grootste succes denk ik zelf, cp 3 minder tijd phpbb3 flop:( cp 4 veel leden meer kinderen cp 5 php fusion opvolger cp 2?Pim heeft degelijk de kennis maar misschien is het beter qua tijd etc php-fusion als basis te gebruiken!
(keep it up for pim)de geschiedenis van cp toont aan dat met een basis goed/fout en de nodige kennis grote successen behaald kunnen worden en dat kunnen wij zeker met pim en darsstar killingdevil r-mijnten en lodewijk! (andere 2 crewleden zijn er haast nooit en doen bijna niks)
-
dit script is fre 2 download alleen heb jij hem unbugged etc?
-
demo?
-
geen slotje
is tegen verveling er is niet veel meer te doen hierzo he?!db-maffia is stom toch?
-
hoofdvolpudding:)
flaminginsane of insaneflaming? -
geen van beide!:)
2008 of 2009?(welk jaar was beter 2008 was beter(a)):P -
het is show je bureau en niet bureaublad-.-
-
jah idd, kut alonso:S
-
nee niet leuk(schumnacher staat bekend om Ferari en Ferrari om schumacher Ferrari en Schumacher zijn voor elkaar gemaakt):P
-
de 2e!
-
Top!, Jammer dat ferrari alonso neemt:S i.p.v schumacher:(
maar brawn heeft nu ook hele grote kansen!
(Michael the best offcourse schumacher and not jackson):P -
het maakt mij niks uit, ik krijg het geld niet jij niet dus we moeten ons hier maar weinig van aantrekken denk ik;).
Alsof als wij de zangers helpen zij ons eten zullen geven(dacht het even niet):) -
Alex komt me bekend voor^^:P
-
misschien wat is je budget en ben hem nog aan het uitbouwen!:)
wie heeft een mooi gratis design?) -
@stan was jij niet weg.
en Killingdevil op een site zoals hier verkopen werkt gewoon weg niet meer!