beste jannick, als je een prijs boven de 450 uitreikt hoeft het geen geld te zijn het kunnen ook spullen zijn!
Posts by az
-
-
idd janus the master:):P
-
Pharox gekke praat huh:O? bedoel je dat van mislukte fouten van god?:P
-
Pharox dat heb je mij in ieder geval duidelijk gemaakt met de verschil in regels ongeveer 900:):P
en met je leuke feestpraatjes bleef ik overeind!:P
-
Pharox daar heb ik van mogen mee genieten he
-
Jannick idd maar ben op dit moment niet zo helder meer hoor^^:P
-
lekekr hoor scarface:):P
-
uhm nee:)
-
ty frenzo.
en Lodewijk aha ik zie het de stap is nog te groot en geduld is een schone zaak ja, maar bv: iemand wacht 20 jaar lang achtereenvolgend op zijn geliefde dan is hij niet zo schoon meer hoor:):P -
goedenacht!
-
ben weer van de partij mijn nacht:
niet slapen
gamen tot minimaal 10:00(online cod 6 ownage met vrienden en broertjeXD):P
hele dag wakker blijven en dan zaterdagnacht weer gamen^^ en dan zondag uitrusten:) -
Welkom in de alweer 8e nacht van 2010:)
-
ok bedankt voor de informatie lodewijk .
1 vraag: kun je een tipje van de sluier oplichten aub? hoeveel van de 40 zijn er door? -
Stress, breek me de bek niet open:), dit jaar is het alleen maar stress bij mij(eindexamens)(rot dingen ook:S).
Maar je leert er mee omgaan(a) en dan valt het allemaal reuze mee!
Al enige sollicitaties door gekeken R-mulder en Lodewijk?
-
Dein had ik al verwacht na je officiële afscheid!
-
leuk om iets te horen na een tijd:), dit houdt ons in ieder geval op de hoogte bedankt R-mulder en Lodewijk en succes iedereen die heeft gesolliciteerd en wie nog gaat solliciteren:)
-
-
goede doelen zijn 1 en al 1 oplichting-.- vind ik weet zeker dat een kwart van dat geld sowieso niet naar de mensen gaan dus als je een donatie gaat doen doe het liever zelf i.p.v door zo'n organistaie? Als je het zelf doet weet je zeker dat je dat bedrag afgeeft en geen % minder of meer:).
Gangstawar, dit heeft geen enkel nut ze kunnen net zo goed direct de acceptgiro naar de fondsen zelf sturen of op de site van de fondsen zelf doneren! -
oeh nice:) waarvoor ga je hem gebruiken?:P
-
idd stap 5 is mooier:)