@lars er zijn er ook veel die beweren da 9/11 opzettelijk was(amerikaanse overheid zelf)..... en lars miss ben jij wel de gorotste vijand van de wereld wie weet? Hoe kan je iemand nu bestempelen als grootste vijand van de wereld hoe kunnen een paar landen voor de 204 landen spreken????
Posts by az
-
-
@lars waarom tegen de taliban vechten laat ze lekker regeren in afghanistan misschien doen ze het helemaal niet zo slecht eens zien wat het volk dan zegt ze plegen al die aanslagen alleen omdat al die militairen daar zitten.
-
Yoichi helemaaal mee eens! en lars uhm ja maar pvda,pvv,groot deel vna groenlinks en D66 waren tegen ik vraag me af hoe ze ineens de meerderheid hebben gehaald:S
-
ik ben tegen vorige x viel eht kabinet ook hierover en hoe kan het dat nu ineens een meerderheid voor is:S terwijl er toen een meerderheid tegen was:S. Dit is gewoon absurd zware mietjes daar in de tweede kamer.
-
Sourceshop waarom niet? als je die updates mag verkopen mag het zoalgn je maar geen kosten voor banditi berekend.
-
-
@RDMNL ik geef toch echt mijn mening hoor want ik vind die onderste met de kleuren mooier overkomen.
-
-
@lard waarom begin je niet vast emt coden.
-
-
Cas of hij boycot apple gewoon;) waarom zou niedereen steve jobs moeten kennen hisj geen god ofzo;)
-
Yoichi dat vraag ik me ook af:P
-
ik vind hem ook wel goed werken inderdaad. de Nokia N8 is ook wel nice
-
@jg denk miss voor zekerheid.
-
[offtopic] Joshua ik had toch al gecensureerd[/offtopic]
ik denk dat de chirurg al dood is xD door andere die hij het waarschijnlijk ook geflikt heeft xD -
oei oei dat is rot xD
Joshua: ik ben maar weer zo lief om een vervangend woord te gebruiken..
-
beroemdste cper is er weeR:D
-
ik ga alweer met skynet mee.
[offtopic]2e keer dat je iets nuttigs inbrengt![/offtopic] -
@jefferyh zijn niet aangestoken denk ik:):P
-
dit is veel minder erg dan Moerdijk gelukkig.
Wel grappig gister spoeddebat over moerdijk en nu dit hebben ze komende week ook weer wat te doen.