Beste riick, leuk iniatief alleen vind ik dit zo jammer-.- je moet het zelf willen en niet omdat je nu mod bent en je het voorbeeld moet zijn en ik geef je een 2e kans maar een 3e niet:)
Posts by az
-
-
Pim of ze in harmonie terug zijn kan je niet zeggen:)? Je weet niet wat voor moderators het zijn, te vroeg oordelen kan tot foute conclusies leiden.
Jammer dat de crew van Mitch&Anton er niet meer is:(,dat waren pas echt goede moderators! Gelukkig heeft de crew van Koen&Pim ook wel goede kandidaten maar ook mindere(waaronder ik ook twijfel onder een paar nieuwe), maar ik noem geen namen en wens ze het beste!
-
beste dat is gewoon een crimelcub clone:)?
-
Met zo een instelling kom je niet ver, eerst eens zelf zoeken graag extra uitleg en een gebruikersvriendelijk bericht en dan snappen wij er denk ik meer van:)?
-
-
ik zie er niet veel, alleen het gedrag stamt van die leeftijd terwijl ze miss ouder zijn!
-
Wat valt onder te jong want ik wil niet vervelend doen hoor pim maar Joshua is 15 of 14?
-
Pim daar heb je helemaal gelijk in, jannick je trekt nu aan het kortste eind sorry hoor.
De werknemers zullen er maar mee moeten leven, de werkgever= de baas en de werknemers hebben niet zo heel veel in te brengen op de sollicitaties en aannemingen! -
Fijn om te horen Lodewijk we zien het zelf wel verschijnen:)?
-
jup maar ik ben nu weg haha:) welterusten iedereen
-
welkom bij de 9e nacht:D:cheer:
-
zou ik niet weten:)?, denk wel dat het intern blijft aangezien ze apart met iedere een gesprek gaan voeren!
-
Zijn de berichten voor de 2e ronde al verstuurd:)?
-
-
-
-
welterusten!
-
de meoder van henk=jannick en de meest zinnige reactie is= saai topic vandaag!
-
nee:S?
-
heey riick en jannick, niemand controleert daarop, dus iedereen laat het voobij gaan!:)