erzijn luie mensen:O? en die willen nog wel eens dingen op msn vragen en daar is dit handig voor, en cass jij hebt altijd van die negatieve reacties maar komt nooit met goede argumenten!
Posts by az
-
-
haha handig:)
-
jah bij mysql indd wel, wel handig voor mensen die lui zijn om te zoeken:)?
-
Best nice, alleen ik typ de commands over maar er gebeurt niks!
-
je mag je e-mail niet posten:S?
-
beantwoord!
-
Ik ben de nieuwe beheerder, ook via mij kun je je nu aanmelden voor de crew.
-
aangemeld!
-
ik blijf bij het standpunt dat de n900 zeer goed is maar jouw budget reikt niet zo ver, als ik jouw was zou ik de lg die r-mijnten aanbied nemen of htc touch pro of de nokia n97 ook touchscreen:)
-
lodewijk, cp loopt achter hier was het al 00:01:)
-
denk het niet db-maffia tis gwn door de weeks!
-
samsung star heft geen 5.0 megapixel , beste svenb misschien moet jij een telefoon zoeken die het best bij jouw past iedereen heeft een andere die hij beter vindt dan derest!:P heel ver zul je niet komen met dit topic!
-
ahja htc touch 2, leuke telefoon:):P meer kan ik er niet over kwijt^^:P
-
vind die nokia n900 toch sneller qua internet dan de star en n900 heeft linux maemo Operating System!
-
hmm, nokia n95, nokia n96, nokia n97, samsung omnia samsung omnia 2?
-
even googlen ik heb namelijk een abbonement!
-
SvenB, ik zou voor de n900 gaan met linux maemo OS, 5.0 megapixel camera van carl zeiss even goed al een 9.0 :).
leuke functies en tsjaah nokia is dan wel dik qua vergelijking met de nieuwe generatie telefoons maar is denk ik toch echt de top telefoon! heb hem zelf ook gehaald!
Hij heeft qwerty, touschscreen en nog veel meer!DIKKE AANRADER NEEM JE DIT NIET MIS JE EEN DEEL VAN JE LEVEN xD
-
ah oke;) tot nu toe netjes!
-
netjes gemaakt, komen er nog uitbreidingen of is dit de 100% versie:)?
-
Pharox red label = niet lekker, doe beter de black, green, gold of blue(a) die is pas lekker! die meot je echt proberen!
ook ingeveuld!