de ipod tocuh 8gb staat mij ook wel aan:):P en ja die Wii had ik ook al op ogen!
Posts by az
-
-
morgen Redeem! Wie gaat wat halen:)? en hoeveel punten heb je meld het even hier:):p
-
Alsof google niks doorspeelt:)?
-
Pim openstaan dus nadat 1 iemand er 1 heeft geaccepteerd kan er weer 1 openstaan:)? en misschien hebben ze een slim reclame trucje gebruikt:O:)?
-
of die heel wat e-mailijsten bezitten:)?
-
misschien is hij nog niet zo gevorderd!
-
Soort layout: Ruimteachtig(o-game, darkorbit)
Waarom ik: Ik ben bezig met een soort van o-game source grotendeels uit 0.
Kan zelf niet designen/slicen! Dus zou het heel vriendelijk vinden als ik een layout kon krijgen dan hoef ik geen geld uit te geven voor een designer/slicer! -
maar de OSvendetta is ook nog lang niet perfect hoor taskforce:):P
-
was een clone van pokemon4life source dacht ik:):P
Weed een goede tipm unbug de vendetta daar hebben de meeste wel wat aan mocht je het vrij geven op cp:)? -
idd cda mag weg! PVDA, SP of GROENLINKS zou ik op stemmen als ik 18 was jammer dat de verkiezingen niet na september vielen:(:P
-
Pharox de AOW is inderdaad een goed punt maar, hij is niet de enige die tegen is geloof me en een paar goede punten maken vele slechte nog niet goed.
Als jij een familie veel leed aandoet en dan met bloemen aankomt maakt dat het ook niet goed of wel:):P -
2Pharox ik durf te wedden dat hij meer slechte/grappige punten heeft genoemd dan goede maar achja, iemand zwart maken voor zoiets is gewoon niet goed aangezien hij gewoon zijn mening geeft!
-
En dat is een grote fout!
Want een mens beoordeel je niet in het algemeen maar individueel, aangezien iedereen uniek is en er niet 2 dezelfde mensen bestaan! -
spooky:O:O:x
-
bump
-
-
-
-
-