maar er zijn er veel geblokkeerd omdat er veel bots gebruikt werden;) gelijk antwoord op JeroenH bots worden geblokkeerd!
Posts by az
-
-
Dat is inderdaad vervelend misschien even een berichtje naar lockerz sturen?
-
mij best, zou het sowieso wel melden:)
-
jah idd dat komt het beste uit voor hun oneerlijk-.-
-
zou kunnen:O:p maar weet niet of het zal werken, hoeveel punten hebben jullie allemaal die vandaag proberen te Redeemen?:O
-
JeroenH inderdaad maar redeemen moet je toch echt zelf doen omdat je het ook moet invullen!
-
snap je antwoord niet diestro waars voor hun avond?:o ik denk dat ze rond 18:00 19:00 EST redemption houden en dan is het hier dus 01:00 of 00:00
-
wordt nmiet bekdn gemaakt inderdaad!, je moet gewoon goed blijven opletten en denk wel ff na dat het daar nu pas 07:19 is:P haha, du reemption komt wanneer het hun goed uitkomt en miss voor ons niet:(:((:((
-
Zal het eens gaan vragen!:P
-
ow ok:):P
-
neeh nu is die signup redemtpion^^:P, en ze hebebn technical issues
-
en hoe zit het ermee 2 weken zijn inmiddels verstreken:):P
-
maar dat kan nnu niet meer
-
100ptz betalentijdens de signups en dan kreeg je een tijd toegestuurd:)
-
jup!
-
tijd wordt niet vrijgegeven
-
komt door die appreciation redemption
-
doe ik ook:) veel euker dan die saaie filmpjes mar volgensmij krijgen ze voor die filmpjes betaald:)
-
achja zo, omdat als je je Mylockerz leest er een berichtje staat van February redemption 26th?:O februari 26e is morgen dus maar de tijd is onbekend!
-
me too Pim:):P, maar wii amerikaans hoeveel boeit dat nou neem aan dat grotendeels op cp wel engels kan?