haha zeg ik net^^
Posts by az
-
-
ZE ZIJN AAN HEt RESTOCKEN PREPARE!(AAN HET BIJVULLEN)!
-
kan jij ook refreshen om te kijken of redemption is dan kan je ons waarschuwen!
-
doe ik;) help je mee9a):):P doe het voor de cpérs die willen redeemen
-
jah inderdaad maar weet niet of ze die ook daadwerkelijk opendoen of dat ze alles via de site zelf doen;) dus via lokcerz.com/redeem/boutique/2 bijvoorbeeld!
Want die ptzplace.lockerz.com is veel sneller kan je btr via daar gaan redeemen! -
Virtual dj of cubase?
-
miss minder 40 minuten geleden werd er bekend gemaakt: We zijn hard op weg naar de redemption,, dus zal niet zolang meer duren:P
http://ptzplace.lockerz.com weet iemand of je ook via daar kunt redeemen want die is echt heel snelk vergeleken met lockerz.com/redeem zelf.
-
ow nee vals alarm verkeerd gelezen!:P ze werken er naar toe maar het is al behoorlijk druk want je komt er steeds moeilijker in gelukkig zit ik al in de boutique dus kan zo redeem klikken!
-
:o ok sorry daarvoor:P
REDEMPTION!!!!!!!! -
je krigjt het wel tree had hem ook al binnen en nog meerdere
-
jah denk de ipod tocuh 8gb;) of de wii maar ik ga voor die ipod touch zo niet dan maar weer gaan sparen:):P en dan volgende x voor die ipod touch 32gb
-
denk door die filmpjes ofzo^^:P, maar play is altijd open alleen tijden redemptions niet omdat ze optimale snelheid willen voor de redeemers dus mensen die niet redeemen en die daa video's kijken gebruiken onnodig traffic. Want ze moeten wel een groot aantal mensen ontvangen.
Waarom redeem jij niks?:} -
nehoor;) je kan die punten morgen weer ophalen je kan die punten bij play altijd halen he;)
-
03:00:O? lekker goed zeg xD!
Update: Play is offline zo wordt de site sneller en kunnen ze meer mensen verwerken voor de redemption! insaneflame reliseer dat het daar nu pas 14:20 is en dat het dus nog 7 uurtjes duurt voordat redemption komt
-
@Dos wat ben je weer verheven he, je kan het toch ook met de leden delen wat je nou ECHT vindt(waar slaat dit op)!
Nu komt er een langzame scheiding tussen crew&leden terwijl wij al zeurden om een eengezinsverband met de crew
Bovendien willen de leden ook weten wat de crew over de crew zelve vindtEdit door Lodewijk: voegt deze reactie iets toe? Neen. Overbodig dus, en offtopic. Ontopic blijven ajb.
Edit door Darsstar: het deel over Kabling kan niet heel veel serieuzer.
En Joshua weet dat hij niets serieus van mij over hem te horen krijgt.Edit:
Begrijp het Dos! -
denk niet dat er gelogen zal worden gaat meer om de mening van iemand:)
-
me too!
-
voor beide sorry:$ als er geen namen bij staan geldt het voor beide staan er namen bij zoek je naam maar op dan!
-
vannacht! waner eht die egoistsiche amerikanen goed uitkomt-.- en ons misschien niet:S
-
Pluspunten: Kan ik zo 1,2,3 niet op komen wel dat ze actief zijn ik zie ze vaker dan een ander crewlid!
Minpunten: Soms foutieve dingen doen zoals banpunten foutief uitdelen of reacties zomaar verwijderen hmmmz!:p
Tips: Iets minder streng zijn en goed het hele topic doorlezen om te zien of de banpunt of verwijderde reactie echt noodzakelijk is!
Gemiddelde cijfer: kabling: 5 Joshua : 6,2
Overige informatie: Kabling iets actiever en minder fouten maken joshua iets minder streng!