neeh want daar gaat ie niet als 1e open xd en je wordt daar niket heengelinkt via de site nuniet in ieder geval
Posts by az
-
-
idd maar daar houden ze hem niet:)
-
:o ok
-
ik ga pes 2010 spelen oftewl pro evolution soccer 2010 op de ps3:)
-
wat speel je:):P
-
of gamen zoals ik! denk 00:00:P
-
weet ik niet als het af is denk ik, echt waar lockerz heeft al gestocked waar wachten ze nou op!!!!!!!!
-
shop-koop gedeelte kan je spullen kopen(exclusieve spullen he) en aar krijg je ook punten voor:) als je iets koopt denk ik;)
-
jah idd moet je gwn refreshen;) komt door overbevolkte lockerz woonplaatsen!:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.10 22:29:00:
ze hebben al gestocked waar wachten ze dan op-.- -
ik heb al vaker gewaarschuwd 1x vals door foutief gelezen!:P
maar ik zeg het;) -
idd denk om 22:#0 of 22:15^^:P ik moet snel naar de boutique
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.10 22:07:48:
taskforce auto refresh persons will be banned zegt genoeg als je dus 2x refresht per 2 seconde zien ze dat als een bot geloof ik;)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.10 22:09:36:
jammer dat pim en diestro er niet zijn die wilden ook een ipod touch en wii redeemen! -
xd oppasen je meot 1x per 30 secs doen
-
1x en 2x als je heel veel geluk hebt of als ze een actie doen net als in februari met die signup redemption;)
-
jah mijne ook ben weer ingelogd yeah!:) heb het 33x net op nipt gemist maar dit x ben ik erbij!
-
;), ben net uiitgelogd xD fuck! moet snel weer inloggen maar lockerz werkt niet echt mee:(
-
xD toch maar wel:P haha die zal minder snelout of stock zijn denk ik:):P
-
haha:):P jij redeemt toch niks dus jij w8 voor niks jij helpt ons heel aardig van je:)
-
me either tis nog niet grestocked volgensmij
-
neeh maar tis nog niet gerestocked en je komt er echt heel moeilijk in hij blijft maar laden:P
-
jah ik de jouwne ook!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.10 21:35:10:
Diestrop is er niet en pim ook niet zonde die wouden ook redeemen die hadden vast later verwacht denk ik:O:P