@F.ajeti dat verschilt per site hoeveel je krijgt per klik
Posts by az
-
-
@Brokentrack niks evt betere beviliging;)
-
SlamFM helemaaal waaaaar
-
Appel nee heb liever peren
-
SlamFM AMEN brother from a other mother valse beschuldigingen zijn zwak kom eerst met bewijzen voor je iets roept!
-
arendjee haar slaat terug op Al-Qaida
-
ik denk niet dat ze liegen over de dood van Osama dan hadden ze dit al jaren eerder kunnen doen en die helikopter is gecrahst omdat ie tegen een muur aanvloog die rondom de villa lag zeiden ze op nieuws.
De vliegtuigen vlogen erg laag zodat ze onder de rader vlogen en het was een speciaal soort helikopter die bijna geluids loos was de amerikanen wilden tevens niet dat de info uitlekte dus toen ze weggingen bliezen ze de gecrashte helikopter ook op maar een staartstuk bleef over en werd afgevoerd door een vrachtwagen. Amerika is nu bang dat China met de informatie van het staartstuk een soort zelfde ontwerp gaat maken.
-
heh kutzooi nu is mijn verstop maatje kwijt en ons spelletje was nog niet afgelopen ben al 10jaar naar hem opzoek en kon hem niet vinden
-.- -
ik heb dikke respect voor Pepe en hij raakte hem niet;) want als hij hem echt had geraakt zou daniel alves direct het veld moeten verlaten met zon snelheid en zoveel kracht in die schop van pepe.
-
Glory glory man utd glory glory man utd!!!!:D
0-2:D:D wordt thuis makkie -
wss Dordrecht en anders gewoon Centrum ROTTERDAM
-
Movie jij bent alleen voor je eigen teams maar geeef nou maar gwn toe dat Real heetf gewonnen Real kreeg goede kansen Barca kreeg goede kansen dus het is gwn verdient!
-
barcelona 0
REAL MADRID 1OLÉ OLÉ OLÉ VAMOS REAL!!!!!!!
-
Helemaal eens met baldex en jonge meisjes zijn er om plezier mee te hebben maar na enige tijd is een vaste wel leuk ga gwn als vrienden dingen met haar doen met 1 ding in je hoofd het gezellig hebben en niet te veel hopen op liefde!
-
stan onleefbaar kan kloppen maar na miljoenen jaren is er uiteindelijk toch weer leven net als eerst;) het leven bouwt zichzelf gewoon weer op de mens moet gewoon niet spotten met de natuur want niemand heeft de natuur in de hand!
-
@habib gewoon per belletje krijg je iets van 94 cent en bij mollie 86 ofzo???
-
-
-
-
Lancer en wie zegt dat wij de enige zijn emt nucleaire bommen amerika verkoopt die wapens wss zelf aan taliban en dan gaan vechten tegen je eigen wapens.