misschien kan hij nog even uitleggen hoe hij het werkend heeft gekregen mochten meer mensen op dit probleem stuiten?
Posts by az
-
-
-
misschien de mogelijkheid om topic starters een topic sluit optie te geven van hun eigen topic zoals vroeger!
-
met de prijs spelen kan maar superior je weet maar nooit wat er gebeurd is! Een familielid kan plots overleden zijn denk niet dat je je dan focust op designen!
-
misschien is er iets spontaan tussen gekomen misschien even afwachten? en anders telefonisch contact zoeken!?
-
Dit lijkt op het besluit dat diester erbij kwam uit het niets en beveil dat zo slecht... nee! dus geef Axl-H ook een kans!
-
De crew lijkt op het gevallen kabinet!
-
zeer zielig en kansloos inderdaad!
-
een vriend van mij had een spel geredeemd in januari en die heeft hij binnen gekregen dus het is wel degelijk betrouwbaar als je ooit redeemd zul je zien dat het echt is!
-
:o haha:) tot maart wachten dan he.
-
weet ik:) bij de elctronics maar brands we love en lockerz exclusive niet
-
xD zou ik ook doen hoor insane eerst redemen dan melden!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.02.10 00:47:55:
redemption duurde totaal 30minute;) want toen ze zeiden het is live: was het 23:27 en over was 23:57;) -
en ze zien waar welk e-mail is gemaakt;)
-
jah inderdaad maar alles was toen toch al op
-
jah maar in die tijd is alles toch al op-.-
-
waves zijn er niet! game=redemption=prijzen betsellen!
-
nee
dat was bij die signup! -
stond in vorig topic! Redemption is officeel voorbij!
Er stond redeem ik druk staat er fresh out:(:(:(:( -
shame stond er redeem bij ipod redeem ik staat er fresh out-.- echt genaaid 1 iemand was me voor!
-
via de site word je geinkt naar /redeem maar zou best kunen maar wrm is die toch zo snel;)