Posts by az
-
-
-
-
-
nee dat was richard snijders!
-
oeh nasty pim (xD)
-
ik wil ook wel helpen!
-
weide vendetta zitten gemiddeld bugs in goeie leer source, makkelijk uit te bouwen en te rescripten dus!
-
het beste om te beginnen is vendetta!
-
CUBASE gebruiken ze op feesten neem aan dat je later dat ook wilt maar begin emt virtual dj daarna fruityloops en dan CUBASE!
-
gangstawar wil je ook live spelen of in clubs zou ik voor CUBASE gaan:), meest gebruikt momenteel in clubs en festivals!
-
haha moet je kopen ben je wel wat lichter maar goed niets voor niets zeer mooi program net als fruityloops maar dan vele malen professioneler!
-
denk dat ze een andere naam ervoor hebben bedacht(vrij creatief vind je niet:p) maar CUBASE = zeer professioneel! Ook voor live optredens als jij dat zou willen doen gangstawar?
-
stan cubase kan je ook gewoon voorgemaakte smaples downloaden hoor:), want anders zouden ze nooit live kunnen spelen met cubase op festivals:P
-
jah dat dacht ik ook al volgensmij is de mm ook wel maffia massacre!
-
het is een langdurige hobby zoals georgo zegt!
-
nou CUBASE en reason zijn ongeveer het zelfde, op de grote festivals worden door de organisatoren cubase neergezet zoals id-t artofdance q-dance b2s en ga zo maar door
-
georgo je kan reason ook vervangen door CUBASE(zeer geweldig programma), LOGIC studio en ABLETON!
-
gangstawar misschien is het beter om dj te worden er zit nog altijd een verschil tussen dj en producer producer maakt eigen songs uit 0, dj remixed andere songs met kleine insteekjes van hem zelf:)
-
Gangstawar het is beter om een imac te nemen bijna iedere dj gebruikt een imac om te producen! En CUBASE is ook wel aangeraden!