Posts by az
-
-
Gunpower hoe kom je daarbij?
-
@stan ik snap je helemaal en miss is wat google werk ook gepast voor de mensen hier?
-
Zoals al eerder wordt gezegd: kunnen je hersenen de realiteit vervormen naar een AW(andere wereld).
bijv: Schizofrene mensen 2 verschillende mensen in 1!
-
-
klopt, een huis waar het spookt vraag me alleen wel af of het ECHT zo hevig is of dat ze dat maar gewoon sterker in de film hebben uitgedrukt!
-
CRB = Creative Remix Builder
CAR = Creating Art Remix ( Creeren van een geremixt kunstwerk xd want je design kunsten zijn niet mis maar je remixen heb er nog nooit 1 gehoord:D) -
CRT Creative Remix Technology?
CMT Creative Mashup Technology -
-
-
Rate: 7,8/10
Pluspunten:de cartoon inlogmenu en de effecten
Minpunten: te weinig kleurgebruik, miss de effecten een andere kleur geven?
Waarde: 15
Eventuele tips: meer kleuren
Zou je hem willen kopen:[b/] Nee
[b]Zo ja, je bod: -
de oude maffiagun source.
-
een rpg of een cms.
-
goede beslissing:D
-
hij is bugged.
doe maar http://www.mafiabase.nl/click.php en je kan hem bij crazy van crimeinc.nl kopen voor 200 euro;), maar deze is bij Tim gekocht en die is nog bugged die van crazy is jquery beveiligd etc... en die is zeer goed:D -
jaja betweter:P, maar je snapt me wel
-
een kuifje of stekeltjes?:P
-
heb het eens opgezocht rond 1980 kwam de 1e personal computer voor bedrijven alleen in 1981 werden er al computers verkocht van het bedrijf IBM een hele slechte was meer voor rekenvaardigheden eind jaren 80 kwam dan de 1e echt goede computer toendertijd uit van microsoft:P
-
tcb miss wat haren erbij:)?, zou er al leuker uitzien:P
-
mijn fout bedoelde eind jaren 80:):P, maar zoals georgo aangeeft bestaat de computer voor particulieren pas 20 jaar 2010-20=1990:D