ik haat drop ook moet ervan kotsen!
Posts by az
-
-
En diestro zoals KNVB meldt houden ze zich aan het protocol van de knvb beker het wordt altijd in de kuip gespeeld en ook daaar zal er gehuldigd worden!
-
alles wat zuur is(napoleon) en ook nog wel andere dingen van haribo behalve drop!
-
huldiging hoe dan ook in de kuip:D of ajax of feyenoord wint, knvb voelt er niks voor om de huldiging in arena of kleedkamer te doen ze verw8ten massaal vertrek of doodse stilte evt fluitconcerten maar goed!
-
diestro een trouwe supporter is altijd voor eigen club, dus ik denk gewoon dat feyenoord wint en dat haalt niemand uit mijn gedachten pas na de wedstrijd zullen we het zien!
-
jah feyenoord kan winnen en gaat winnen ik ga het volgen!
-
Peanut is gewoon te grappig! het wiebelt!:p wow je bent snel hoe doe je dat!XD
-
Jef-F dun ham dot com!
-
wel mooi systeem, maar er kan denk ik wel meer detail in zoals niet op de home pagina laten zien want de leden swetten!
-
En jij denkt te concurreren met twitter die al miljoenen vaste leden heeft?
-
hij kan toch even melden hoe ver hij ervoor staat ik neem aan dat hij niet 24/7 script?:O
-
ah mooi maar kan hij niet tussenposts plaatsen?
-
Ik vind dit eingelijk wel kunnen als je in iemand anders land leeft gewoon aan diegenes regels houden, zo niet zoek dan een land waar het wel mag en geniet daar dan van!
In sommige landen is het ook verboden kerken te hebben dusja! -
tis alleen een bump topic geworden waar blijven de vorderingen dein?
-
zeker niet, feyenoord wint 3-0o:D
-
-
klopt, maar hooligans is een levensstijl in nl niet zo erg maar in engeland enz verdien je er je brood mee!
Politie heeft handen vol aan supporters evenals ME (feyenoord)
-
klopt superior, maar de verantwoording ligt bij de mens zelf denk logisch na vechten om een bal?
-
me2, maar denk dat ze gwn pissed off zijn dat het niet in de kuip mocht en in 1 wedstrijd!
-
Feyenoord meot 1x scoren en dan de 2-1 proberen vast te houden zou mooi zijn en dan 1-0 winnen thuis in de kuip en dan is alles goed!
Domme KNVB denken ze geen schade te krijgen door beveiliging in rotterdam centrum zijn de hooligans mooi bezig stadhuisplein afgezet ME opgerukt spreekkoren en dadelijk ook nog rellen!