R-mijnten ik denk een pleegfamilie is altijd zwaarder natuurlijk maar die helpen je er waarschijnlijk ook wel door!
Posts by az
-
-
het nieuws:D, gecondoleerd voor de families en echt erg:O
-
Denk dat Dein gestopt is!
-
Ten eerste sinds wnr is dit een voetbalforum, offtopic is bedoeld voor webmasterzaken die niet in de andere rijtes thuishoren. Als het nou om een voetbalgame ging ok maar al die voetbal topics komen mijn strot nu uit!
-
stanyy geloof in wat jij wilt maar ik hou vast dat ik voor real madrid ben en dus niet voor de tegenpartij ga kraken!
-
REAL MADRID REAL MADRID!:D, en INTER MILAAN pakt de Champions League en AS ROMA moet de landstitel pakken!
-
Mife wat lul je nou er is nog 1 finale wedstrijd! alles of neits en Real madrid wordt kampioen i hope(L)
-
mijn neef heeft hem ook en die is 20!
-
hij is inderdaad goed genoeg voor wat de ts aangeeft!
-
zeker wel
-
ook gekregen!
-
inderdaad prachtig niels:D REspect!
-
Joshua prachtig:D
-
-
Joshua-s maar dan heb je wel een perfect waterdicht systeem! bovendien kan je ook je eigen saldo verkopen aan je klanten ook daar krijg je 25% voor en de uitbetalingen worden door hun gedaan!
-
nou kan ook als snoep gezien worden in sommige mensen hun ogen(xD)(a)
-
spinazie ik dacht spinazie?:P
-
jah idd 450 euro en hoger! http://www.mybet.com lees daar de faq van door daar wordt alles goed uitgelegd en daar kan je ook een partnercontract mee aangaan als je zou willen. Ook kom je onder hun kvk en krijg je een concessie van 25% dacht ik per gegokte wedstrijd via jouw site.
-
tip: doe tijden op je misdaad enz en maak ook een uitbreek voor je gevangenis aan en jezelf uitkopen!
Anders zit je daar wel heel lang als er niet zoveel actieve zijn! -
The hurricane: extreme in the beginning and ends in a catastrophe:D