project b neehoor. duitsland is een land dat tot de laatste seconde de volle 120% geeft meerdere malen bewezen ook op het EK van 2008 tegen turkije;) turkije in 90e minuut goal duitsland alsnog in 93e minuut een goal!
Posts by az
-
-
ENGELAND DOOR! DUITSLAND GAAT ZEKER WETEN DOOR!
Rick waarom ben je altijd zo negatief zonder een paar grote landen is het wk niks:(
-
hopelijk maak jij hem wel af..... zou mooi zijn als iedereen iets kon bijdragen aan het spel qua scripting?
-
vendetta
2kill
mafiacity -
dit is legaal aangezien de maker van criminalsloco deze zelf aanbied voor 100 euro met doorverkoop rechten omdat de huidige eigenaar(mark van ciminalsloco.eu) hem had belazerd.
-
winst voor kameroen zou ook ge-wel-dig zijn!
-
1-0 sneijder, maar japan gaat denk ik nog wel scoren dus nl moet zich veilig stellen door snel 2-0 te maken!
-
Japan is tot nu toe de grote winnaar aangezien iedereen verwacht dat nl wint!
-
inderdaad en over 1 uur brst het los! Japan is niet een makkelijke ploeg kijk maar naar kameroen iedereen dacht dat Kameroen de lastigste klus voor nl zou zijn mooi niet dus!
-
de normale kan ook;)
-
Vendetta!
-
Gefeliciteerd iedereen!
-
Geslaagd voor mijn VWO lekker feesten nu!
-
of een stylesheet voor in profiel dat leden ook eigen styles kunnen inleveren en dat die erbij worden toegevoegd en je een leuke kan kiezen?
-
Joshua van jou verwacht je iets veel beters dan dit snelle plak/knipwerk!
-
spijtig een goed bedrijf te zien vertrekken maar ik begrijp je wel
willem. -
zei het toch xD
-
ik denk 2-1
-
dan kan je het ook localhost draaien?
-
een versterker waar de boxen op moeten komen!