Posts by az

Cas laat hem...????? Jij hoopt toch ook dat nl kampioen wordt dan zie je ook niet mife kneus tegen jou zeggen?

Wanner spanje kampioen wordt zit ik waarschijnlijk in Barcelona(H)

Zeer jammer:( ik was voor Duitsland nu maakt het mij niet echt uit meer wie wint:S...... het wk is over voor mij...:P Jammer maar Helaas in 2014(Brazilië) nieuwe ronde nieuwe kansen!

Spanje wint verdient domineerde de 1e helft en 2e helft ook wel:(:( jammer maar helaas:(:(. Ik denk dat Spanje wereldkampioen wordt voor het eerst!::((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:(( Duitsland

Deutschland*(1954) Deutschland**(1974) Deutschland***(1990) Deutscland****(2010)!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat Duitsland wint, en dat Duitsland ook de finale pakt(4e ster en herhaling van 1974).

Hij is terug een zeer populaire topic onder cp gasten, door Dein bedacht.

regels: posten na 00:00 en tot 06:00(niet erna of ervoor).

Hou het netjes niet schelden, discrimineren etc..

Veel plezier!:D

Joshua:
    Het nachtbraak topic is gesloten om het een beetje overzichtelijk te houden, az start als het goed is vannacht een deel 2.

Blackpower ja hij kan dat wel vinden maar de fifa waarschuwt de landen al dat politiek en Voetbal niet samen gaan de politiek mag het voetbal niet to eigen maken en dwingen!

Blackpower en dat is iets wat de FIFA dan wel weer goed doet, Politiek scheiden van het voetbal. Nigeria kreeg een waarschuwing en ook Frankrijk dat de politiek zich niet mag bemoeien!

Blackpower Messi overtreft Ronaldinho zeker wel als je eens kijkt buiten je ronaldinho(idool)kader, dan zie je dat Messi gewoon de beste voetballer is!

Ik vind Ronaldinho wel nice, niet alleen om het spel maar ook omdat hij niet arrogant is en niet zomaar valt zoals sommige.... that's why i also like messi!

fouten maken is toch geen geluk:S? Fouten maken is een kwestie van logisch en strategisch inzicht hebben?