Mokerr denk eens aan vrijdagochtend?
Posts by az
-
-
ik ben ook wakker:P
-
Je wilt het spelen of maken?? (ik denk zelf spelen als ik je beginpost zo lees)?
-
uhu en een octopus genaamd paul:D
-
1 kat wordt meervoud(ze)->koe wohoe!:D
-
maar de octopus heeft meer ervaring:):P parkiet heeft alleen vanaf kwartfinales voorspeld.
-
@PrpjectB geluk als je zelfs een nederlaag kan voorspellen voor Duitsland, tis gewoon een gave. Paul wordt ook bedreigd door fanatieke Duitse fans las ik?
-
Darsstar jij bent soms vreemd maar iedereen is het met me eens dat jij respect verdient jij treedt als 1e op(A)(xD)(xD):k(a):D:cheer:8-|
-
en uhm hij pakt geen kleuren maar oesters dacht ik?
-
V-Ronaldinho hij zegt toch ook niks! hij kiest een team, en voor zover had hij het dit wk wel goed he?
-
@stan leuk initiatief maar als iedereen er aan meewerkt en iedereen script op zijn stijl komen er dan geen misverstanden? (verwijst naar larisgoed9 vs superior)
-
jgdonleach ik ga hem kijken in Barcelona als Spanje dan wint staat heel Spanje incl. Barcelona op zijn kop!:D
-
De octopus heeft er idd nog niet naasgezeten dit wk voor alles moet de 1e x zijn toch?:P
-
Niels andere talen dan?:O
-
inderdaad ze hebben beiden 50% kans alhoewel ik denk dat s[panej 60% kans heeft:P
-
Superior, ik heb nooit gezegd dat nl geen kans heeft, ik zei: als spanje om en om zou spelen dan lagen ze er nu al uit dus dat om en om is zware bullshit.! Misschien hebben ze Zwitserland gewoon onderschat doet ieder team/land wel eens tegen een ander team/land
-
Superior als het om en om ging lagen ze er dan niet al uit xD?
-
or the spaninsh are going to waste the dutch people?
-
Lancer ik heb hem ook op msn en hij woont inderdaad in Nederland(sherlock):P
-
kijk stan ik snap dat je V-ronaldinho bedoelt. Maar als je op een Nederlands forum zit hoef je niet per se voor Nederland te zijn, als je dat niet wilt....en ik weet dat je het goed bedoelde:P
(V-ronaldinho - gunt het Nederland niet, omdat Nederland zijn Brazilië eruit knikkerde!)