maar is t niet alleen voor de iponhe?:O
Posts by az
-
-
@Crimebrain bellen zonder simkaart????->Welk netwerk bel je dan of bedoel je videobellen via skype ik dacht dat dat alleen was voor iphones?
-
remkot, de os is de meest unbugged vrijgegeven vendetta! Zelf even leren scripten en je kan de bugs er gemakkelijk uithalen!
-
Vendetta!
-
Ronde 6 jongens!
-
-
@stan idd Blatter is zelf oneerlijk spel! Scheidsrechters zouden camera's moeten gebruiken gwn afwachten en dan pas beslissingen nemen! Dus dat ze het goed kunnen zien kom op we leve toch niet meer in de oertijd:S:S:S:S
-
en hoezo heeft octopus zovaak geluk! Mensen zijn jaloers(a)
-
Dat is kut voor je xD
-
Citaat van svenneke
je gaat me niet zegge dat die octo helder ziende is hoor:p anders ga ik er morge eens heen om te vrage welke lotto cijfers en over weekje valle:p
hij voorspelt alleen duitse voetbalwedstrijden en finales voor het EK/WK! Lotto dus niet svenneke!:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.07.10 01:33:38:Citaat van Dpm_xWel geniaal dat al die Nederlanders nu een excuus hebben & die ook meteen gebruiken:)
Welk excuus? -
Spanjaarden hiero of allemaal aant feesten? En jammer maar helaas na 32 jaar nog niet 3 maal scheepsrecht niett van toepassing:( Liep net door Rotterdam iedereen naar huis:|ik loop daar blij over straat wordt ik 3x aangesproken->Waarom ben je blij kk mafkees!->ik doorlopen en hard lachen:P
-
alle 7 duitse wedstrijden xD en finale waarbij duitsland niet eens deelnam geen geluk meer hoor:O
-
svenneke dat is jouw visie maar een ocotpus beïnvloedt het voetballen niet:O? hij geeft ook maar zijn mening!
The rise of Atlantis->octopus->komt uit atlantis^^:D->vandaar de speciale gaven!->hij is Poseidon god van t water!
-
inderdaad, enwaarom zeuren dat iniesta buitenspel staat als de commentator duidelijk zegt: GEEN buitenspel en het beeld het ook aangeeft:S?
-
-
wuahahaha, octopus heeft niks mee te maken die octopus zegt alleen wie wint gelovigen geloven er heilig in als je dat onzin vindt dan is t onzin toch???? Ligt er maar net aan hoe gelovig je bent!!!!! :cheer:(h)Octopus RESPECT(h):cheer:
-
klopt terecht een goal maar ik vind dat Nederland buitengewoon goed heeft gespeeld! Ook mooie kansen meegepikt->2 van robben->die zeker een goal hadden kunnen zijn vodn ik. ook spanje een paar mooie kansen waarvan 1 benut!
-
Curelty het was geen buitenspel als je de herhaling hebt gezien gaven ze buitenspelvak aan en iniesta stond er ver voor dus??? Het is geen onterechte goal wel ben ik het met je eens dat de scheids te slecht voor woorden was onterecht rood!
-
SPANJE SPANJE SPANJE VIVA SPANJE! SPANJE SPANJE SPANJE!!
Nederland o Nederland jullie zijn geen kampioen wij houden zo van hispanje voor zijn daden en zijn doen! (sorry jongens maar dat moet ff ik heb et vandaag echt bijna begeven toen Robben de kansen kreeg maar helaas voor nederland spanje heeft ook goede kansen gekregen en heeft er daarvan 1 benut) Mijn felicitaties voor het Spaanse elftal en natuurlijk A.Iniesta!
-
idd, robben moet zijn grote waffel houden voordat hij dalijk rood krijgt robben hoeft maar 1 overtreding te maken en het is over aangezien Webb als een pesthekel aan hem heeft denk ik.