wie slaapt?:o
Posts by az
-
-
ach wouter het moet ook een beetje oldskool blijven^^:D
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.07.10 01:21:16:
lancer nog wakker ben je nog boos omdat ik in jou ogen aan grap maakte ofzo:S? -
Wouter inderdaad maar ze willen alles binnen Sony houden dus als ze hun eigen devs nou opdracht geven!:P
-
wuahha welk patent voor patent heb je wel een werkende demo nodig he:P
-
Dat is gewoon pure oplichterij welk merk dan weet ik dat ik die moet vermijden! Cas miss je idee mailen naar sony:P?
-
Wouter, miss komt dat nog d.m.v updates en wouter twitter facbeook etc kan je toch via je webbrowser bezoeken9nooit zelf geprobeerd maar ok):P
-
Wouter sony heeft al wel 3d gaming voor ps3:O Ze hebben coole opties zulke opties zie ik nog niet bij xdoos!
-
is toch zo:D harry!:D
-
dat wel maar de playstation ownt!:D
-
die xdoos van je:P ennuh cas vroege vogel xD:P
-
we0wn4y0u is mijn psn add me maar!
1500e POST
-
Cas ik vind graphcs juist veel beter en de spelers lijken net echt!
2Wouter nee ik game alleen PES sinds PES 1 al:):P -
ssjharry i love you(in a good way):P Pes is mooiere graphics en ik vind zelf ook betere gameplay. Wouter game jij op ps3 ik ook:D
-
PES 2010 is mijn favoriet vindt Fifa niet zo goed als PES!
-
Wouter helemaal gelijk!
-
Vind het spel erg kut^o) na 2x spelen direct weggedaan!
-
wouter had het tegen lancer^o)
Lancer mijn vrouw die wilt echt niet met jouw,
welke az'er een echte feyenoorder uit Rotterdam 010 in hart en nieren. -
mooi man maar je moet echt naar zon gothic tentje!:D En dan je gedicht voordragen en als je dan gaat huilen zoals je altijd doet in het hoekje van je kamer zullen ze je niet uitlachen zoals altijd maar juist toejuichen1:D
-
Lancer je bent echt de beste rapper die ik ooit heb gezien:O Veel beter dan alle mainstream rappers.
En trouwens jouw diss stinkt naar pis, want er is van alles mis met jou ent als je vrouw(a) -
@Lacner ik weet hij lijkt de terminator wel van php!:D
Maar het is intelligent genoeg zolang iedereen meedoet! Daar gaat dit topic ook om:D