Posts by az
-
-
-
in google chrome nu ook!
-
sorry niet gezien8-):$
-
ik en lancer gebruiken google chrome misschien ligt het daaraan ff mozilla testen!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.10 17:47:12:
en jawel in google chrome doet hij het niet maar in mozilla wel! even nakijken dus?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.10 17:47:43:
hij doet het nu ook in google chrome! -
Beste devlover wat heeft lancer aan jouw reactie:S, je kan op zijn minst een slimmere opmerking maken?
-
dat is best raar:S
-
FrankY gangsters online werkt niet misschien even naar kijken?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.10 16:35:26:
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/unitedwa/public_html/list.php on line 54 -
bboy dat is een goede site ook zou een boek handig zijn?
-
Goed gedaan leer je het meest van!
-
waarom stefan:O rukbunekr is harry's buurman kasy ons onderkomen in dit topic:)
-
ah ok je buurmans kast moet echt uitgebreid worden binnenkort ferhat zat er ook al!:P en wouter
-
xD, Spinzaie tis doordeweeks hou je aan de mate eh-.-! Alcohol is sowieso niet goed voor spinzaie trouwens ik dacht dat jij met pensioen was op CP?
-
wuahahahahahah of je ziet ze niet net als ik cas gister niet zag! Want je buurmans kast is de rukbunker:D
-
omg echt8-)gelukkig leef:p jij nog:D eigenlijk is dat niet zo leuk maarja
-
Spinazie is nerdo en trouwens jij bent mijn robot(A)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.10 01:20:19:
@harry hoe gaat het met je rukbunker zie cas en lancer niet meer oelalalalla:sst: -
@Spinzaie dit topic is uitgesloten van php denk ik maar iig het gaat hier gewoon om lol maken:D
-
wie is er vandaag wakker:O Niemand?
-
dat ook, maar hoeveel kleur wil jij erin zien dan als jij site's met weinig kleur leuk vindt wat doe je nog op CP?
-
SkyNet maar ik heb jou ook nooit positief gezien! En ik vind hem indd ook wel clean met 1 of 2 kleuren meer zou ik het zeker een mooi forum vinden!