YEAH lancer trouwens kom ff op msn ik moet ff iets met je bespreken xD
Posts by az
-
-
heb nog geen grotere gevonden eh waar zijn harry en lancer nou:(
-
Lancer ik snap je keuze voor KWF;) Veel succes ermee meld je ff wanneer het is?:P
-
BIW ennuh dit is volgensmij het grootste topic ooit???(xD)
-
idd maar goed dat je het laat showen!
-
je loopt om je doel te behalen dus je loopt niet voor niks en je conditie wordt er beter op!8-|
-
je kan t vergeten als je bijv dement wordt:O?
-
@Lars de ov is alleen voor tram bus en metro in Rotterdam, met de trein kan je gewoon nog met een kaartje! Je moet het aan de school zelf vragen die zal dan alles voor je regelen of je genoeg informatie geven! Maar je moet inderdaad wel een OV hebben om te reizen door Rotterdam met de tram bus of metro van centraal na grafisch lyceum is nog best een stuk lopen hoor.
-
zijn er al 4!
-
yow foaks im gonna sleep right now because tommorow i have to get up very early!:D(lijkt op twitter):P
-
zie je bent er nog steeds zei het toch(xD) ennuh miss moet amerika ook maar tgn al-qiada zeggen wij gaan een aanslag op jullie plegen ff kijken of het leuke comedy oplevert dan-.-
-
snap ik:P haha, maar ik maakte een grap dat je liegt over weggaan xD
-
helemaal mee eens lancer!
-
m,iss wel hij leigt wel vaker8-)8-)8-)8-)
-
crimebrain over 15 minuten weer back he!:D
-
(xD) ik ken alleen t liedje jij kent de hele serie pedo:O
-
Nee ik lig op bed naast dingetje die slaapt nu en ik ga niet naar jou luisteren-.- want kreeg toen 2 vuisten xD
-
vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan!9Bassie en Adriaan)
ps: Vergeet de robot(robin) niet!
-
interessant misschien omdat ze jouw moeten aanhoren *GAAP* begin er spontaan van te gapen!
-
ben jij er ook nog wuhahahah jij was toch al weg kijk lancer je kan weer blij zijn hij is er nog je vriendje is er nog!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.08.10 00:48:14:
joshau yeah je komt iedere dag(L)