ik ook wuahahaha!:P(xD)
Posts by az
-
-
is slecht voor je CRI:P
-
jah iedereen die hier hoort(de superieure dus) zijn er gewoon!:P
-
bier is hier verboden(A) COLA!:P alles goed lullo's
-
Roland & Sherman - Somewhere down the?Lane
zocht een lied op youtube
-
ow mooi je moet er eens 1tje releasen zulk soort liedjes schijnen het altijd goed te doen:P
-
-
@stan schrijf jij er anders een lied over(xD)
-
@larisgoed9 en R-mijnten ik ga helemaal met jullie mee maar zorg er wel voor dat je niet afgeleid bent anders gaat het moeilijker:)
-
liet ik aan ferhat zien:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
nee dat zeg ik toch ook niet maar laatmaar:) veel sterkte aan iedereen die zijn/haar liefde verliest:P
-
jammer dat het er niet van gekomen is zou te mooi zijn maar iig zeer mooie tekst!:D
-
een rapper?:P hmmz zeker underground heb je nooit op tv gezien(xD)
-
wow ferhat heeft ook een emotionele kant xD
-
natuurlijk moet het van 2 kanten komen maar ja als jij een lange relatie achter de rug heb sta jij niet na 1 week alweer een ander meisje te versieren?
-
Niels het kan van jouw kant uit de ware voor jou zijn maar vanuit haar kant ben jij het misschien niet?
-
?Leraren moeten leerlingen iets leren, maar leren leraren niet van leerlingen dat ze nooit leraar hadden moeten worden??
~ Een lerende leerling over leraren.ik had dit blijkbaar hier nog openstaan en dit is mijn huidige ctrl v
We beuken beats alsof het niets is
Dit is de basis, stamp die air uit die Nikes
Neophyte Records, mn gabbers, je kent ze
Ze willen hardcore, geef wat ze wensen
Mix om te pesten, zorg dat ze wijzen en zeggen dat is de beste
De nummer één spot is bevestigd
Geef mij een mic en een drummachine
En ik pomp je vol adrenaline!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.08.10 22:31:03:
lyrics komen van dit lied:External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Yoichi dat kan je niet zeggen, het kan voor jou de WARE zijn?
-
@gangsta dat zegt iedereen altijd dat er nog genoeg rondlopen maar wat nou als zij jou 'ware' was:O
-
@stan en luc ik voel jullie pijn zelf ook ik probeer me gedachten zoveel mogelijk af te leiden van 'haar' en dat helpt af en toe.
Natuurlijk zullen er tijden inzitten waar je het even moeilijker hebt maar, dat los je niet op door te drinken maar door er met een vertrouwelijk iemand over te praten.