wie is ravi dan:O want ik ben gewoon az
Posts by az
-
-
nee nee eidere x iemand anders je mag niet 2x achter elkaar he!:P(xD)
-
moest van de crew werf erop aangesproken ik was vandaag dus weg en bedankt joeyb! Waarom zou ik hem per se moeten openen^^ dein bedacht hem ik stak hem in een nieuw jasje en joeyb gaat daarop verder aan wie de eer voor de 3e!:D? 3e komt pas bij 210 pagina's:P
-
Alex en eidereen van cp die moeten we eens gezamenlijk gaan opnemen in een studio ofzo?(a)8-|(xD):cheer:
-
uitstekend is zwak verwoord sloosmedia8-|(xD)
-
Citaat van stan
Oke dichters,
Zoals jullie al gelezen hebben ben ik o.a. jurylid in deze contest. Erg spannend allemaal, waarop ik jullie ga beoordelen is natuurlijk originaliteit dus het hoeft niet elke zin te rijmen maak er iets orgineels van!Voor de rest zie ik al hele mooie gedichten maar het mag natuurlijk ook in het engels, aangezien ik dat zelf veel prettiger vind als ik zelf aan het dichten ben xD. Heb je liedjes geschreven kun je het beste (als het the kooks achtige liedjes zijn) de akkoorden erbij zetten boven de tekst. Misschien krijg je er wel extra punten voor wie weet (xD).
Voor wie het design zorgt weet ik niet maar ik ga achter de verassing aan. Dit zal natuurlijk in de trant van dichten zijn maar ik probeer het wel een beetje voor de jeugd uit te kiezen.
Eerste ronde is freestyle omdat ik zelf vind dat je creativiteit niet kunt pushen iedereen heeft een eigen style.
Succes alle nieuwe shakespeare's!
Ook ik vertserk de jury nu! Vele succes iedereen:cheer: -
topic sloom maken8-|
-
(xD)(xD)die is ge-wel-dig(xD)(xD)
-
Wouter wat ben je nou aan het proberen8-)8-)
-
ERIK rukker!!!!!!!!!!!!!
-
pfffft sukkel:P en dan mij hele tijd vragen kom nachtbraak kom nachtbraak:S
-
saaaaaaai waarom datnou weer:S
-
neehoor, morgen wordt deel 2 geopend omdat crew vond dat dit onoverzichtelijk werd!
-
Leuk initiatief zal eens kijken hoe creatief ik kan zijn is er per ronde ook een bepaalde genre zou het leuker maken of mag je gewoon buiten alle kaders om denken?
-
mooi lied
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.liet ik aan iemand zien
-
Darsstar dit bewijst maar weer eens hoe goed je bent als zelfs Anton terugkomt:P
-
zonde dat je weggaat maar het beste in je RL (miss iets met school te maken)? Je was een echte php-god/guru:P en had overal wel een antwoord op:P
we will be missing you:((
-
inderdaad eig 12:P wij 2 ook
-
ow xD(xD)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.10 05:10:58:
9 bots online -
school?:P8-| op naar 300!